Maisto kainų augimas, didžiųjų prekybos centrų įsigalėjimas – pastaruoju metu labai dažnai minimos temos. Suprasdama jų aktualumą, Vyriausybė sumanė įvesti maisto kuponų – e-čekių sistemą. Jos tikslas – skatinti smulkiųjų prekybininkų ar ūkininkų parduotuvių veiklą, o kartu ir maisto produktų kainų mažėjimą.
Deja, visuomenė į naujovę sureagavo prieštaringai. Girdėjosi kalbų, kad kuponai neva sukels kainų augimą, o ne jų mažėjimą, kaip planuojama. Buvo spekuliuojama nuomonėmis, kad ūkininkai nenorės savo produkcijos už kuponus parduoti, o pirkėjai nenorės įsigyti – tai bus neparanku, nepraktiška. Pasak ūkininkų, parduoti produkciją už e-čekius turėtų būti patogu – dalis pelno, kuris atitenka tarpininkams, liktų jiems. Pirkėjai taip pat džiaugiasi: žinodami, kad produkcijos iš ūkininkų ar vietinių verslininkų su kuponais galės įsigyti pigiau, rastų laiko pas juos užsukti.