PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2018 m. Kovo 2 d. 15:40

Verslas raginamas aktyviai naudotis parama pardavimams skatinti

Vilnius

Viktorija ValčiukaitėŠaltinis: Etaplius.lt


30586

Europos Komisija (EK) skatina gamintojus aktyviau naudotis pardavimų skatinimo programomis. Šią savaitę Žemės ūkio ministerijoje surengtoje informacinėje dienoje viešėjęs EK atstovas Dušanas Chrenekas su Lietuvos maisto ir gėrimų pramonės įmonių bei asociacijų atstovais pasidalino naujausia informacija apie 2018 m. EK teikiamą pagalbą. Ji skirta supažindinti vartotojus su ES gaminamais aukštos kokybės žemės ūkio ir maisto produktais, jų gamybos metodų pranašumais, siekiant paskatinti savo produkcijos pardavimus ES ir už jos ribų, sustiprinti pozicijas tradicinėse ir naujose rinkose.

„Labai svarbu, kad verslas turėtų kuo daugiau galimybių plėtoti tarptautinę prekybą aukštos pridėtinės vertės produktais. EK pardavimų skatinimo programos tikrai nemažai prisideda, kad vartotojai daugiau sužinotų apie ES pagamintų produktų kokybinius privalumus“, – situaciją apibūdino žemės ūkio viceministras Rolandas Taraškevičius.

EK paskelbus kvietimą teikti paraiškas pasinaudoti informavimo ir pardavimų skatinimo biudžeto lėšomis, praėjusiais metais buvo patvirtintos 2 iš 10 Lietuvos asocijuotų organizacijų paraiškų.

Pernai informavimo apie ES žemės ūkio produktus ir jų pardavimo skatinimo programų bendras biudžetas buvo 133 mln. EUR, šiemet yra skirta 179 mln. EUR. Šiomis lėšomis bus bendrai finansuojamos paprastos ir daugiašalės programos, įgyvendinamos ES vidaus rinkoje ir trečiosiose valstybėse. Būtent pastarosioms bus skiriamas ypač didelis dėmesys.

ŽŪM surengtoje informacinėje dienoje Lietuvos verslininkai turėjo puikią galimybę iš pirmų lūpų išgirsti naujausią informaciją ir išsiaiškinti 2018 metų galimybes teikti paraiškas. D. Chrenekas akcentavo, kad metinės informavimo ir pardavimų skatinimo darbo programos apima dvi skirtingo pobūdžio veiklas. Viena jų yra asocijuotų organizacijų projektiniai sumanymai dėl vartotojų žinomumo apie ES produkciją stiprinimo konkrečiose rinkose, o kita – aukšto lygio ekonominės–diplomatinės EK misijos, į kurias kviečiami ir verslo atstovai. Ši dviejų priemonių sąveika yra veiksmingesnė, todėl maisto pramonės atstovai, norintys sėkmingiau įsitvirtinti naujose rinkose, buvo raginami naudotis abejomis. Atkreiptas dėmesys į tai, kad artimiausia aukšto lygio EK misija yra numatyta gegužės mėnesį į Kiniją.

EK atstovas informavo, kad asocijuotos organizacijos paraiškas turi pateikti iki 2018 m. balandžio 12 d. ir ragino nelaukti paskutinės dienos, o būti aktyviems ir paraiškas pateikti kuo anksčiau.