„Tūkstantmečio mokyklų“ projekto dėka savivaldybės mokyklos prisiplanavo daug darbų, pirkinių, kvalifikacijos tobulinimo bei ugdomųjų veiklų, susijusių su STEAM sritimi, nes rengiant TŪM pažangos planą aiškiai susidėliojo probleminiai dalykai: žemi pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) ir valstybinių brandos egzaminų (VBE) rezultatai iš matematikos, IT ir daugumos gamtos mokslų; STEAM dalykų VBE pasirinkusių laikyti mokinių dalis savivaldybėje mažesnė nei šalyje; trūksta STEAM laboratorijų, priemonių, ypač gimnazinių klasių mokiniams, kurie siekia aukštesnių akademinių pasiekimų, gebėjimų, bet neturi, kur daryti bandymus, praktikuotis; pasenusi kompiuterinė įranga, trūksta šiuolaikiškų priemonių, inovatyvių mokomųjų platformų, šiuolaikiškų mokytojų darbo vietų. Todėl STEAM sričiai skirta net 52 proc. nuo visų pažangos plano įgyvendinimui skirtų lėšų.