Pasaulio lietuvių jaunimo susitikime (PLJS) Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio skyrius startavo su kampanija „#LietuvosDNR“, kurios pagrindinis tikslas - įtraukti kuo daugiau šalies gyventojų į diskusiją, kaip Lietuva turėtų būti pristatoma užsienyje. Visi susitikimo dalyviai gavo klausimyną, kuris kvietė pasidalyti savo nuomone, ieškant Lietuvos ateities kelio ir siekiant išgryninti bendrą šalies komunikacijos žinutę. Beveik 400 susitikimo dalyvių pasidalino nuomone ir idėjomis. Įvertinus anketų atsakymus paaiškėjo, kad Lietuvą susitikimo dalyviai mato kaip Šiaurės Europos valstybę, kurioje apstu inovacijų ir verslumo apraiškų. Lietuvą šalies jaunimas labiausiai sieja su lazerių ir technologijų pramone, vienu sparčiausių internetų pasaulyje ir išskirtinai žaliu kraštovaizdžiu.