Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Pasaulio lietuvių jaunimo susitikime (PLJS) Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio skyrius startavo su kampanija „#LietuvosDNR“, kurios pagrindinis tikslas - įtraukti kuo daugiau šalies gyventojų į diskusiją, kaip Lietuva turėtų būti pristatoma užsienyje. Visi susitikimo dalyviai gavo klausimyną, kuris kvietė pasidalyti savo nuomone, ieškant Lietuvos ateities kelio ir siekiant išgryninti bendrą šalies komunikacijos žinutę. Beveik 400 susitikimo dalyvių pasidalino nuomone ir idėjomis. Įvertinus anketų atsakymus paaiškėjo, kad Lietuvą susitikimo dalyviai mato kaip Šiaurės Europos valstybę, kurioje apstu inovacijų ir verslumo apraiškų. Lietuvą šalies jaunimas labiausiai sieja su lazerių ir technologijų pramone, vienu sparčiausių internetų pasaulyje ir išskirtinai žaliu kraštovaizdžiu.
„Džiugina, kad ši Vyriausybės kanceliarijos iniciatyva sulaukė didelio Lietuvos jaunimo susidomėjimo. Toks ir yra mūsų tikslas – įtraukti kuo daugiau visuomenės narių, išgirsti juos, kalbėtis ir tartis. Šį kartą sieksime, kad šalies įvaizdžio klausimas nebūtų sprendžiamas už uždarų kabineto durų, o šalies vertybės, prie kurių dirbama, atspindėtų ir gyventojų, nevyriausybinių organizacijų, verslo, kitų suinteresuotų asmenų nuomonę. Tik taip tapsime tikraisiais savo valstybės vertybių ambasadoriais“,- sako Vyriausybės kancleris Algirdas Stončaitis.
„Mažiausiai apklaustų PLJS dalyvių Lietuvą mato kaip Rytų Europos regiono dalį. Tam galimai turėjo įtakos ir Jungtinių tautų statistinis klasifikatorius, kuriame Lietuva priskirta Šiaurės Europos regionui. Tačiau, kaip atviravo susitikimo dalyviai, atidavę daugiausiai balsų už Lietuvos pozicionavimą Šiaurės Europoje, Lietuvos priskyrimas tam tikram regionui liudija ne tik apie jos geografinę padėtį, bet ir apie valstybės vertybes bei šalies ateities viziją“, - sako tris dienas su stendo lankytojais bendravęs Vyriausybės kanceliarijos projektų vadovas Ramojus Motuzas.
Vyriausybės kanceliarijos vykdyta apklausa PLJS buvo tik pirmasis “#LietuvosDNR” kampanijos žingsnis. Per ateinančius dvejus metus Lietuvos įvaizdžio skyrius numatė konferencijų, seminarų ir apskrito stalo diskusijų, kurių metu bus bandoma ieškoti šalies išskirtinumo ir ambicingo Lietuvos kelio. Toliau įvairiomis formomis bus siekiama įtraukti visuomenę į diskusiją, kaip Lietuva turėtų būti pristatoma pasaulyje, tačiau savo pasiūlymų Lietuvos įvaizdžio skyriaus komanda laukia jau šiandien – kiekvienas Lietuvos pilietis yra skatinamas pareikšti savo nuomonę, siūlyti savo idėjas socialiniuose tinkluose naudojant grotažymes #LietuvosDNR.
Primintina, kad šių metų birželio 25 d. vykusiame Ministro Pirmininko Sauliaus Skvernelio vadovaujamame Vyriausybės Strateginių projektų portfelio komisijos posėdyje Lietuvos Respublikos kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio skyrius buvo patvirtintas šalies pristatymo užsienyje koordinatoriumi. Pagrindinė skyriaus funkcija – Lietuvos įvaizdžio koordinavimas užsienyje. Skyriuje šiuo metu dirba 4 specialistai.
ELTA