Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Etaplius TV nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius TV
„Mes esame oro uosto žmonės“, – pasakoja Šiaulių oro uoste sutiktas darbuotojas. Pradėjus dirbti šioje srityje, anot jo, tampi tarsi priklausomas. „Tas jausmas, kai mojuodamas vėliavėlėmis gali valdyti lėktuvą, – neapsakomas.“
Visa jų šeima dirba oro uostuose – ne tik Šiauliuose, bet ir kituose pasaulio miestuose. Čia dirbantys žmonės nenori viešumo, savo istorijomis dalijasi tik už uždarų durų.
Tačiau ar šie žmonės dar bus reikalingi po 2027 metų, kai baigsis Šiaulių oro uosto sutartis – niekas nežino. Informacijos trūksta, o atsakingieji teigia, kad „laiko dar yra“, nors kalbama apie sprendimus, kurių vertė siektų milijonines investicijas.
Krašto apsaugos viceministrės nuomonė kita. Ji teigia, kad Šiaulių oro uostas yra jiems skolingas.
Peronas kaip peronas. Per likusius pusantrų metų iki sutarties pabaigos galbūt pavyks išsiaiškinti, kas už ką atsakingas ir kas turi investuoti į jo sutvarkymą – nors šiandien jis nenaudojamas, o duobės jame jau seniai nebelaukia, kada ant jų tūps lėktuvas.
Tačiau 2027 m. baigiasi ir Šiaulių oro uosto keleivių terminalo sutartis. Galbūt Šiaulių miesto savivaldybės meras Artūras Visockas paaiškins – kokia ta Šiaulių oro uosto ateitis?
Daugiau žiūrėkite vaizdo reportaže: