Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobanko nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Taip norima populiarinti ekologišką transportą, mažinti avaringumą keliuose, oro taršą ir triukšmą.
Tai numatančias Kelių transporto kodekso pataisas balandį po pateikimo priėmė svarstyti Seimas, o toliau jas svarstys gavęs Vyriausybės išvadą.
Lietuvos keleivių vežimo asociacijos, kuri yra idėjos autorė, prezidentas Gintaras Nakutis anksčiau BNS sakė, kad pataisų idėja gimė atsižvelgiant į kitų šalių patirtį. Pasak jo, funikulierius įtrauktas į Prahos viešojo transporto sistemą.
Jis prognozavo, kad atsiradus daugiau netradicinių transporto priemonių Lietuvoje, atsilaisvintų viešasis transportas.
Šiuo metu Lietuvoje yra trys veikiantys funikulieriai – du Kaune ir vienas Vilniuje, ir vienas kabamųjų lynų keltuvas „Lynų kelias“ Druskininkuose. Kaune veikia „Kauno liftams“ priklausantis Žaliakalnio ir savivaldybės įmonės „Kauno autobusai“ prižiūrimi Aleksoto funikulieriai, Vilniuje – Gedimino kalno funikulierius.