Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Vairuotoja / Unsplash
EtapliusŠaltinis: BNS
Alternatyviųjų degalų įstatymo, Rinkliavų įstatymo bei Administracinių nusižengimų kodekso pakeitimais siekiama aiškesnio teisinio reguliavimo, panaikinti interpretavimo galimybes ir nustatyti savivaldybių teises bei pareigas.
Siūloma, kad visos savivaldybės turi teisę, bet ne pareigą nustatyti mažos taršos zonas jų miestuose ir numatyti jų naudojimo tvarką.
Savivaldybės tarybos galėtų nustatyti rinkliavas už taršių transporto priemonių įvažiavimą į šias zonas, jei toks modelis būtų pasirinktas. Be to, vairuotojams grėstų baudos už pažeidimus, pavyzdžiui, draudimo įvažiuoti į zoną nepaisymą: už pirmą pažeidimą – nuo 40 iki 80 eurų, už pakartotinį – nuo 80 iki 200 eurų.
„Baudos turi būti tokio dydžio, kad vairuotojams labiau apsimokėtų laikytis nustatytos tvarkos arba sumokėti rinkliavą“, – nurodo ministerija.