Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Tai numatančias Kelių transporto kodekso pataisas balandį po pateikimo priėmė svarstyti Seimas, o gavęs teigiamą Vyriausybės išvadą jas svarstys toliau.
Pataisomis norima populiarinti ekologišką transportą, mažinti avaringumą keliuose, oro taršą ir triukšmą.
Lietuvos keleivių vežimo asociacijos, kuri yra idėjos autorė, prezidentas Gintaras Nakutis anksčiau BNS sakė, kad pataisų idėja gimė atsižvelgiant į kitų šalių patirtį. Pasak jo, funikulierius įtrauktas į Prahos viešojo transporto sistemą.
Jis prognozavo, kad atsiradus daugiau netradicinių transporto priemonių Lietuvoje, atsilaisvintų viešasis transportas.
Šiuo metu Lietuvoje yra trys veikiantys funikulieriai – du Kaune ir vienas Vilniuje, ir vienas kabamųjų lynų keltuvas „Lynų kelias“ Druskininkuose. Kaune veikia „Kauno liftams“ priklausantis Žaliakalnio ir savivaldybės įmonės „Kauno autobusai“ prižiūrimi Aleksoto funikulieriai, Vilniuje – Gedimino kalno funikulierius.