Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog, pratęsus nuotolinių paslaugų ir konsultacijų teikimą, VMI specialistai nuo šių metų pradžios atsakė į 606 tūkst. gyventojų skambučių, o tai yra 180 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Iš viso 2020 m. VMI atsakė į 1,2 mln. skambučių - 28 proc. daugiau nei 2019 m.

"> Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog, pratęsus nuotolinių paslaugų ir konsultacijų teikimą, VMI specialistai nuo šių metų pradžios atsakė į 606 tūkst. gyventojų skambučių, o tai yra 180 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Iš viso 2020 m. VMI atsakė į 1,2 mln. skambučių - 28 proc. daugiau nei 2019 m.

"> Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog, pratęsus nuotolinių paslaugų ir konsultacijų teikimą, VMI specialistai nuo šių metų pradžios atsakė į 606 tūkst. gyventojų skambučių, o tai yra 180 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Iš viso 2020 m. VMI atsakė į 1,2 mln. skambučių - 28 proc. daugiau nei 2019 m.

"> Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog, pratęsus nuotolinių paslaugų ir konsultacijų teikimą, VMI specialistai nuo šių metų pradžios atsakė į 606 tūkst. gyventojų skambučių, o tai yra 180 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Iš viso 2020 m. VMI atsakė į 1,2 mln. skambučių - 28 proc. daugiau nei 2019 m.

">
PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2021 m. Balandžio 20 d. 10:08

VMI šiemet jau suteikė daugiau kaip pusę milijono konsultacijų telefonu

Vilnius

Elona LimantienėŠaltinis: Etaplius.lt


172222

Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, jog, pratęsus nuotolinių paslaugų ir konsultacijų teikimą, VMI specialistai nuo šių metų pradžios atsakė į 606 tūkst. gyventojų skambučių, o tai yra 180 proc. daugiau lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Iš viso 2020 m. VMI atsakė į 1,2 mln. skambučių - 28 proc. daugiau nei 2019 m.

Tam įtakos turėjo dar pirmojo karantino metu pertvarkytas aptarnavimo ir konsultavimo telefonu procesas – prie skambučių konsultantų prijungus aptarnavimo padalinių darbuotojus, visoje Lietuvoje buvo sukurta papildoma telefonų grandinė veikianti vieno langelio principu. Gyventojai nuotolines paslaugas ir konsultacijas galėjo gauti ne tik paskambinę bendruoju informacijos telefonu 1882, tačiau ir specialiai nuotolinėms paslaugoms sukurtais papildomais telefono numeriais klientų aptarnavimo padaliniuose.

VMI ir toliau tobulina nuotolinį klientų aptarnavimą: deklaravimo laikotarpiu tris kartus išaugus skambučių srautui, pagalbą telefonu teikia daugiau nei 360 VMI specialistų, o nuo balandžio 19-osios papildomus nuotolinio aptarnavimo padalinių numerius keičia vienas bendras - 8 5 2191 777. Tai supaprastins nuotolines paslaugas gyventojams bei sutrumpins laukimo laiką, nes nauja sistema automatiškai peradresuos skambutį laisvam konsultantui.

Pažymėtina, jog buvo atnaujinta verslo liudijimo, individualios veiklos pagal pažymą įregistravimo/išregistravimo nuotolinė paslauga. Savarankiškai dirbantys gyventojai, kurie nesinaudoja VMI e. paslaugomis, individualią veiklą įregistruoti/išregistruoti galės tik paskambinę naujuoju telefono numeriu 8 5 2191 777. Konsultacijos dėl individualios veiklos bus teikiamos abiem bendraisiais telefono numeriais (8 5 2191 777 bei 1882).

Primename, kad visos paslaugos ir konsultacijos klientų aptarnavimo padaliniuose vyksta tik nuotoliniu būdu - paskambinus telefonu numeriu 8 5 2191 777. Taip pat mokesčių klausimais konsultuoja VMI specialistai trumpuoju Mokesčių informacijos telefonu 1882 (+370 5 260 5060). Daugiau informacijos dėl nuotolinių paslaugų rasite VMI internetinėje svetainėje www.vmi.lt > Nuotolinės paslaugos ir konsultacijos