Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Stopkadras
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Nuo lapkričio 16 d. laikinai Visagino kultūros centro direktoriaus pareigas pradėjo eiti Audronis Imbrasas. Jis pareigas eis iki kol konkurso būdu bus atrinktas naujas Visagino kultūros centro vadovas.
Audronis Imbrasas (gim. 1964 m. birželio 20 d.) – Lietuvos šokio kritikas, kultūros vadybininkas, kultūros politikos ekspertas, įvairių strateginių ir ilgalaikių kultūros iniciatyvų šalyje pradininkas. 1982 m. baigė Vilniaus M.K.Čiurlionio meno mokyklos Choreografijos skyrių, 1987–1989 m. studijavo A. Lunačiarskio teatro meno institute Maskvoje. 1995 m. baigė žurnalistiką Vilniaus universitete, stažavosi Prancūzijoje, Jungtinėje karalystėje, Kinijoje, Japonijoje, Šiaurės šalyse, JAV ir kitur.
Dirbo laikraščių 1990–1994 m. „Vilniaus laikraštis“, 1995–1998 m. – „Lietuvos rytas“ redakcijose.
1995 m. Vilniuje jo iniciatyva įkurtas Lietuvos šokio informacijos centras, kuris rengia kasmetinį tarptautinį šiuolaikinio šokio festivalį „Naujasis Baltijos šokis“, įgyvendina kitus strateginius šokio meno projektus.
2002 m. kartu su komanda Vilniuje jis įkūrė šiuolaikinių scenos menų centrą „Menų spaustuvė“, 15 metų jam vadovavo, pradėjo įvairias scenos menų NVO sektoriaus situaciją Lietuvoje įtakojusias veiklas.
2017 m. dirbo kultūros viceministru, ministrės patarėju.
A.Imbrasas, koordinuodamas Menų spaustuvės cirko festivalį „Naujojo cirko savaitgalis“, populiarindamas šiuolaikinį šokį bei kitas šiuolaikinės kultūros formas ir inciatyvas, pastaruosius 2–3 metus aktyviai veikia ir Visagine. Jis inicijavo bei kartu su Menų spaustuve 2019 m. ir 2020 m. Visagino sporto centro ir Visagino kultūros centro erdvėse surengė tarptautinius projektus „Naujojo cirko stotelė Visagine“, 2018 m. Visagino kultūros centre pristatė „Low Air urbanistinio šokio teatro“ spektaklį. Jis aktyviai dalyvauja svarstant šiuolaikinio cirko ir susijusių scenos menų formų diegimą bei galimas pristatymo formas mūsų mieste.