Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Omniva nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT
Justinas Pileckas. Omniva nuotr.
1. Didesnė produktų įvairovė
Vienas iš didžiausių apsipirkimo internete privalumų išryškėja aptariant vieną esminių fizinių parduotuvių trūkumų. Daugelis mažmenininkų parduotuvėje turi ribotą prekių pasiūlą, tad gyvai į parduotuvę atvykę pirkėjai dažniausiai jose neras pilno prekių asortimento. Taip yra dėl to, kad ne visi produktai pasiekia parduotuves dėl reikiamų atsargų ar dydžių trūkumo. Apsipirkimas internete šias problemas išsprendžia bei siūlo kelias papildomas naudas.
„Apsipirkdami internetu galite rinktis iš įvairiausių elektroninių parduotuvių, kuriose rasite dydžių, spalvų ir kitų svarbiausių parametrų įvairovę. Apsiperkant virtualiai galite rinktis produktus pagal visus savo lūkesčius bei naujausias madas, o dėl patogaus prekių pristatymo kiekvienas pirkėjas gali džiaugtis produktais iš viso pasaulio. Be to, vartotojai internete gali surasti visą reikalingiausią informaciją apie konkrečią prekę: sudedamąsias dalis, naudojimo instrukciją ir produktą jau išbandžiusių vartotojų atsiliepimus – viską, ko reikia efektyviam pasirinkimui“, – teigia J. Pileckas.
Omniva nuotr.
2. Mažesnės kainos pasiūlymai
Apsipirkimas internetu – patikimas būdas surasti geriausios kainos pasiūlymą bei sutaupyti. Konkurencija virtualioje erdvėje yra itin didelė, todėl ne vienas verslininkas, siekiantis sulaukti vartotojų antplūdžio, nuolat suteikia nuolaidas ar specialius pasiūlymus parduodamiems produktams.
„Mažmenininkai internete patiria mažiau pridėtinių išlaidų: jiems nereikia mokėti už fizinės parduotuvės išlaikymą, įprastai jie turi mažiau darbuotojų. Tai reiškia, kad būtent šie verslininkai gali pasiūlyti geresnes kainas bei tuo nudžiuginti vartotojus. Sutaupyti internete padeda įvairūs pasiūlymai: nuolaidos kodai, dienos akcijos ar sezoniniai išpardavimai. Tad vienas iš didžiausių el. prekybos privalumų yra tas, jog vartotojai gali labai greitai ir patogiai ieškoti norimo produkto skirtingose el. parduotuvėse bei taip išsirinkti priimtiniausią variantą“, – sako J. Pileckas.
Omniva nuotr.
3. Pristatymo patogumas
Internetinės parduotuvės veikia 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę bei yra pasiekiamos iš visur, kur yra interneto prieiga. Todėl pirkėjai gali pamiršti laikus, kai reikėjo sugaišti brangias poilsio valandas vykstant iki artimiausios parduotuvės ar švaistant laiką laukiant prekybos centro kasoje.
„Skaitmeninėje erdvėje galite nusipirkti viską, ko norite, patogiai įsitaisę savo namuose. Apsipirkti internete lengviau ir todėl, kad nereikia derintis prie savo darbo grafiko ar kitų asmeninių įsipareigojimų, o reikiamą produktą užsisakysite vos po kelių minučių paieškos internete. Be to, visos el. parduotuvės siūlo greitą ir patogų pristatymą į jūsų namus ar šalia jų esančius paštomatus. Sklandūs prekių pristatymo procesai ne tik sustiprina el. prekybos potencialą, bet ir užtikrina patogų vartojimą. Naudojimasis paštomatų infrastruktūra yra itin paprastas: į arčiausiai namų esantį paštomatą galima atsisiųsti bet kurias prekes ar produktus, o išsiųstos ar laukiamos siuntos pristatymo stebėjimas – patogus bei aiškus“, – pažymi J. Pileckas.
Bendrovė „Omniva LT“ valdo didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje, kurį sudaro 420 paštomatų su daugiau nei 52 tūkst. siuntų skyrelių. Bendrovė taip pat sukūrė pirmąją lietuvišką išorinę prekių grąžinimo paslaugą, o pernai pristatė ir naują tarptautinių siuntų platformą tarptautines.omniva.lt. „Omniva LT“ priklauso Estijos paštui – AB „Eesti Post“, kuris valdo didžiausią paštomatų tinklą Baltijos šalyse.
Reklama