Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Vilnius Pink Soup Fest“ / D. Kanclerio nuotr.
EtapliusŠaltinis: Pranešimas žiniasklaidai
„Nors „Vilnius Pink Soup Fest“ skaičiuoja dar tik trečius metus, pavadinti jį lokaliu reiškiniu jau būtų gerokai per mažai. Dalyvių iš sostinės, kitų šalies miestų bei užsienio skaičius auga kartais, ryškia rožine spalva pažymėdamas Vilnių pasauliniame festivalių žemėlapyje. Nėra abejonių, kad kitais metais skaičiuosime naujus rekordus, nes žinia apie festivalį užsienyje šįmet potencialiai pasiekė 637 mln. auditoriją“, – kalba Vilniaus verslo ir turizmo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.
Tarp ryškiausių pasaulio įvykių
Rožinės sostinės šventės atgarsiai nuvilnijo visame pasaulyje – renginio nuotrauka pateko į tarptautinės naujienų agentūros „Reuters“ įspūdingiausių savaitės nuotraukų albumą. Ji rikiavosi šalia tokių globalių to laikotarpio įvykių, kaip, pavyzdžiui, Etnos ugnikalnio išsiveržimas. Agentūra apie šaltibarščių festivalį rengė ir televizijos naujienų reportažą. Kitos naujienų agentūros – Lenkijos PAP, „Associated Press“, Kinijos „Xinhua“ – taip pat padėjo paskleisti festivalio žinią dar plačiau.
„Vilnius Pink Soup Fest“ lankėsi beveik dvi dešimtys užsienio žurnalistų, kurie atstovavo didžiuosius Vokietijos, Jungtinės Karalystės, Lenkijos, Latvijos ir Nyderlandų naujienų kanalus, tokius kaip „Stern“, „Mashable“, „Berliner Zeitung“, Vokietijos nacionalinį radiją, „Esquire“.
Dar iki festivalio Latvijoje ir Lenkijoje daug dėmesio sulaukė festivalio proga pradėjęs kursuoti šaltibarščių traukinys. Tuo metu Vokietijos žiniasklaida kartu su „Vilnius Pink Soup Fest“ anonsais bei apžvalgomis neretai publikavo ir šaltibarščių receptą, siūlydami savo skaitytojams jį išbandyti.
Pasak D. Aleksandravičienės, toks užsienio žiniasklaidos bei jos auditorijos dėmesys, nuolat augantis dalyvių iš užsienio skaičius, kuris šįmet pasiekė beveik 17 tūkst., ne tik džiugina, bet ir įpareigoja tęsti sėkmingą misiją garsinant Vilnių pasitelkus rožinės šaltsriubės vardo festivalį.
Skaitmeninis šaltibarščių bumas
Socialiniuose tinkluose veiksmo taip pat netrūko. „Go Vilnius“ kuriamas turinys skirtingose platformose sulaukė daugiau nei 50 mln. peržiūrų ir didžiulio įsitraukimo. Prie rožinės socialinių tinklų karštinės prisijungė ir turinio kūrėjai iš Latvijos, Jungtinės Karalystės, netgi Honkongo.
Beveik 5 mln. sekėjų turintis Latvijos turinio kūrėjas Andrew Wave pirmą kartą į Vilnių atvyko dar kovo mėnesį. Jis kūrė vaizdo įrašą pagal savo koncepciją „Travelling Table“, kurio metu gamino šaltibarščius autobuse nepažįstamai merginai, taip kviesdamas atvykti į „Vilnius Pink Soup Fest“. Vaizdo įrašas „Instagram“ ir „TikTok“ platformose surinko 35,3 mln. peržiūrų. Antrąjį vaizdo įrašą Andrew kūrė jau festivalio metu pagal koncepciją „Red Carpet Boy“.
Festivalyje viešėjusio turinio kūrėjo iš Jungtinės Karalystės Callum Ryan vaizdo įrašą šiuo metu yra peržiūrėjusios kelios dešimtys tūkstančių socialinių tinklų vartotojų, tuo metu EverydayWe SEE kūrėjai iš Honkongo savo vaizdo įrašo dar nepaskelbė. Tačiau žinant, kokios kokybės turinį kuria svečiai iš Honkongo, tikrai verta juos pasekti ir įrašo sulaukti.
Festivalio dieną socialiniai tinklai vos spėjo reaguoti į rožinius paminėjimus. Žmonės aktyviai kūrė savo vaizdo įrašus, dalijosi gausybe nuotraukų. Čia apsilankė ir organinį turinį kūrė beveik 6 mln. sekėjų turintis Max Klymenko , kurio vaizdo įrašas, sukurtas festivalio metu, sulaukė daugiau nei 1 mln. peržiūrų.
Netikėtos partnerystės
„Džiaugiamės, kad kasmet auga ne tik šaltibarščių entuziastų skaičius visame pasaulyje, bet ir festivalio partnerių sąrašas. Nuo restoranų iki žaidimų kūrėjų – net patys netikėčiausi prekės ženklai randa kūrybiškų būdų prisijungti prie pavasario pabaigoje ištinkančios šaltibarščių manijos“, – sako „Go Vilnius“ vadovė D. Aleksandravičienė.
Ji primena, kad neseniai lietuvių žaidimų studijos „Nordcurrent“ kuriamame ir visame pasaulyje populiariame kulinariniame žaidime „Cooking Fever“ „atsidarė“ lietuviškas restoranas su Vilniaus vaizdu. Jame žaidėjai mokosi gaminti šaltibarščius ir vos per pirmą mėnesį buvo paruošta 12 milijonų rožinės sriubos porcijų.
Festivalio partneris prekybos tinklas „IKI“ pasistengė, kad šventės dieną būtų galima smagiai pajudėti. Gegužės 31 d. rytą prie Tymo turgaus vyko „IKI šaltibarščių ėjimo varžybos“, į kurias užsiregistravo14,5 tūkst. entuziastų.
Bendradarbiaujant su „LTG Link“ ėmė kursuoti šaltibarščių traukinys iki Rygos, kuriuo buvo kviečiami keliauti svečiai Latvijos. Pavėlavusių į festivalį, traukinys dar lauks iki vasaros pabaigos. Tuo metu pasaulinis juvelyrinių dirbinių prekės ženklas „Pandora“ išleido specialų šaltibarščių karoliuką.
„Tai – vos keli netikėti pavyzdžiai iš daugybės įkvepiančių ir kūrybingų skirtingų sričių verslų sprendimų. Tokios partnerystės yra naudingos abiem pusėms ir padeda garsinti Vilniaus vardą. Jau dabar girdime, kad „Vilnius Pink Soup Fest“ ir šaltibarščius dažnas naudoja savo asmeniniuose prisistatymuose užsienio rinkose – tai veikia ir turime didžiuotis bendrais pasiekimais“, – kalba D. Aleksandravičienė.