PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2019 m. Lapkričio 28 d. 09:28

Vilniaus šilumos tinklai prailgina klientų aptarnavimo centro darbo laiką

Vilnius

Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt


108554

Sostinės savivaldybės įmonė Vilniaus šilumos tinklai (VŠT), orientuodamasi į klientų poreikius, priėmė sprendimą prailginti klientų aptarnavimo darbo laiką: nuo gruodžio 2 d. įmonės klientų aptarnavimo centras (Spaudos g. 6-1) dirbs nuo 7.30 val. iki 17.30 val. kiekvieną darbo dieną.

Pasak VŠT Klientų aptarnavimo dep. direktoriaus Lauryno Jakubausko, aptarnavimo laikas įmonėje prailgintas atsižvelgiant į klientų poreikius ir įpročius. „Šių metų pavasarį VŠT klientų aptarnavimo centro darbo laikas buvo prailgintas nuo 16.30 val. iki 17.00 val., tačiau įdiegę šiuolaikišką klientų eilių reguliavimo sistemą bei įvertinę klientų srautus, nusprendėme darbo laiką pratęsti iki 17.30 val.“, – sako Laurynas Jakubauskas.

Pasak jo, VŠT klientų aptarnavimo centras darbo dienomis atveria duris jau nuo 7.30 val. Gyventojų ir įmonių atstovai čia gali susitvarkyti su šildymo ir karšto vandens susijusius klausimus iki savo darbo pradžios. Prailginus darbo laiką iki 17.30 val. klientai galės atvykti ir vakare po savo darbų.

VŠT Klientų aptarnavimo dep. direktoriaus teigimu, įmonė nuolat plečia ir vysto nuotolinius aptarnavimo kanalus: informacijos teikimą ir priėmimą elektroniniu paštu, telefonu ar internetu. Bendrovė skatina klientus naudotis savitarnos svetaine, tačiau vis dar nemažas skaičius interesantų apsilanko klientų aptarnavimo centre Spaudos gatvėje. Čia klientus aptarnauja profesionalūs ilgametę patirtį turintys VŠT vadybininkai, kurie padeda išsiaiškinti įvairius klausimus, susijusius su šilumos ir karšto vandens suvartojimu. Dažniausiai į VŠT klientai kreipiasi dėl sutarčių sudarymo, pažymų išdavimo bei įsiskolinimo klausimais.