Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Memas apie Vilniaus viešąjį transportą / Instagram | @support_local_memes
Vilniaus naujienosŠaltinis: ALFA
Savivaldybė teigia, kad sprendimas atsisakyti 30 minučių bilieto buvo paremtas tyrimo duomenimis, rodančiais, kad didžioji dauguma keleivių keliauja ilgiau nei pusvalandį.
„Priimant sprendimą palikti vienos rūšies trumpalaikį bilietą su 60 minučių trukme, įvertinti ir praėjusiais metais atlikto tyrimo duomenys, rodantys, kad du trečdaliai keleivių viešuoju transportu važiuoja ilgiau nei 30 minučių“, – teigia Vilniaus miesto savivaldybės ryšių su visuomene specialistas Gabrielius Grubinskas.
Remiantis tyrimu, atliktu apklausiant 2,8 tūkst. vilniečių, 56,86 proc. keleivių kelionės trunka 30–60 minučių, o dar 9,75 proc. keliauja ilgiau nei valandą. Tai reiškia, kad 66,61 proc. keleivių vis tiek turėdavo pirkti 60 minučių bilietą arba rizikuoti, kad 30 min. bilietas nespės galioti visą kelionę. Vilniaus miesto savivaldybė taip pat pabrėžia, kad kitose Baltijos sostinėse taikoma panaši sistema.
„Rygoje naudojamas 90 minučių bilietas, kuris kainuoja 1,5 eur, Taline – 60 minučių bilietas, miesto svečiams ir neregistruotiems gyventojams kainuojantis 2 eurus“, – priduria G. Grubinskas.
Savivaldybė akcentuoja, kad pirkti ilgalaikius bilietus ekonomiškai labiau apsimokės, ypač tiems, kurie kasdien keliauja viešuoju transportu. „Kasdien važinėdami į ir iš darbo po du kartus, vietoj 55 eurų išlaidų per mėnesį keleiviai galės rinktis 38 eurų mėnesinį bilietą arba 35 eurų bilietą, galiojantį tik darbo dienomis.“
Anot G. Grubinsko, šis sprendimas turi kelis esminius pranašumus:
„Visgi skatiname vilniečius rinktis ilgalaikius bilietus – jie neturi laiko ribojimo, todėl galite važiuoti, kiek norite, visą mėnesį ar metus (priklausomai nuo pasirinktos bilieto rūšies) be jokių papildomų rūpesčių“, – reziumuoja G. Grubinskas.