Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Sniegė BalčiūnaitėŠaltinis: BNS
„Yra galimybė išgelbėti tam tikrus maršrutus, jeigu savivaldybė sutiktų prisidėti“, – Seimo Darbo partijos frakcijos posėdyje pirmadienį teigė viceministrė.
Anot jos, savivaldybėms siūloma prisidėti finansiškai, kai maršrutas labai trumpas arba itin nuostolingas „Lietuvos geležinkeliams“, o savivaldybė mano, kad jis būtinas. L. Maskaliovienės teigimu, nuostolingų maršrutų daugiausia šiaurės Lietuvoje.
Pasak jos, 2023 metais reikėtų 40 mln. eurų keleivių vežimo subsidijoms, o biudžete numatyta 35 mln. eurų: „Jeigu norėtume visus maršrutus išlaikyti, mažiausiai mums dar reikia 9 mln. eurų“.