Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Marius Švaikauskas. ELTA / Dainius Labutis
Ignas DobrovolskasŠaltinis: ELTA
„Jeigu norime atitikti normatyvinius dokumentus, jau nekalbu apie tam tikrus kokybinius parametrus, išvengti kelių dangos būklės blogėjimo ir eiti į priekį, kad tai gerėtų, viso investicijų mums reikia į kelius 5,4 mlrd. eurų“, – praeitą savaitę Seimo Biudžeto ir finansų komiteto (BFK) posėdžio metu kalbėjo M. Švaikauskas.
„Jeigu įtrauktume ir tiltus, kurių 109 Lietuvoje yra visiškas blogos būklės, (...) jiems suremontuoti taip pat reikėtų apie vieno milijardo eurų“, – pažymėjo jis.
M. Švaikausko teigimu, per artimiausius trejus metus valstybinės reikšmės kelių finansavimui yra beveik 4 mlrd. eurų poreikis.
„Praeitą mėnesį pateikėme trimetį poreikį mūsų akcininkui, Susisiekimo ministerijai, pagal veiklas valstybinės reikšmės keliams. (...) Poreikyje pateiktame akcininkui kiekvienais metais numatėme po 90 mln. eurų, kad pilnai būtume įvykdę trimetę arba keturmetę žvyrkelių programą“, – sakė „Via Lietuva“ vadovas.
„2025-2027 m. valstybinės reikšmės kelių finansavimo poreikis yra 3,7 mlrd. eurų“, – tikino jis.
ELTA primena, kad kelių sektoriui šių metų valstybės biudžete skirti 872 mln. eurų. Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) numatyti 583 mln. eurai, iš laikinojo solidarumo įnašo – 130,5 mln. eurų. Dar beveik 159 mln. eurų numatyti iš ES finansinės paramos.