Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi nuotr.
Reporteris MargaritaŠaltinis: Etaplius.lt
Svarbi magistralės „Via Baltica“ 40 kilometrų ilgio atkarpa nuo Marijampolės iki Suvalkų vis dar nerekonstruojama, o jai numatytos sumos pučiasi ir jau gerina rekordus, rašo portalas lrytas.lt.
Šios atkarpos rekonstrukcijai numatytas lėšų poreikis smarkiai pranoksta investicijas, už kurias buvo atnaujintas gerokai ilgesnis šio kelio ruožas nuo Kauno iki Marijampolės: 2015-aisiais pradėta ir 2018-ųjų lapkritį baigta 57 kilometrų trasa iš viso kainavo 156,4 mln. eurų. Vienam kilometrui tenkanti pinigų suma sukosi apie 2,7 mln. eurų.
Pagal pernai lapkritį Vyriausybės patvirtintą magistralinio kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai 40 kilometrų ruožo rekonstravimo projektą specialiajam planui parengti ir kitiems darbams prireiks 300 mln. eurų.
Kelių direkcijos Transporto infrastruktūros planavimo ir inovacijų departamento direktoriaus Aivaro Vilkelio, tikslesnę kainą bus galima pasakyti, kai bus atliktas techninis projektas.
Pagal dabartinius planus, ruožas turėtų būti baigtas 2025-aisiais. Rangos darbus ketinama pradėti 2022 metais, tik pabaigus žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras ir parengus techninius projektus.
Dabartinis susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius yra sakęs, kad bendra šio kelio ruožo rekonstrukcijos kaina bus apie 370 mln. eurų. Taigi vienam kilometrui prireiks 9,3 mln. eurų.
Net ir šiuo metu iš esmės atnaujinamas Vilniaus–Utenos kelias yra gerokai pigesnis. Antai šią savaitę jo ruožui nuo 16 iki 21,5 kilometro skirta ES parama, kuri siekia 31,371 mln. eurų. Arba 5,7 mln. eurų už kilometrą.