Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
piqsels.com nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Sumokėjus už paslaugą galima jos nesulaukti, maža to – dar ir likti skolingam. Būtent taip nutiko lietuviui, viename Anglijos mieste nutarusiam atidaryti parduotuvę.
Nors sąlygos verslui kurti Anglijoje yra itin palankios, praėjusių metų pabaigoje tam pasiryžęs Romas (vardas pakeistas, redakcijai žinomas. aut. past.) jau nuo pirmųjų dienų susidūrė su nenumatytais sunkumais.
Atidarant maisto prekių parduotuvę „Minute Convenience Shop“ Manchesteryje buvo būtinas kasos aparatas ir jo priežiūros paslaugos, o rastas jų pardavėjas, užuot padėjęs, sukėlė daugybę rūpesčių.
„Už paslaugas sumokėta, tačiau jos nesuteiktos, o pinigų neatgauname – nors tai žadėta, po ilgų išsisukinėjimų nepadaryta. Galiausiai ta kompanija ėmė mus kaltinti skola ir reikalauja ją sumokėti.
Tai legalus reketas“, – portalui ANGLIJA.today sakė parduotuvės savininkas.
Atrodė solidi kompanija
Romas pasakojo, kad prieš atidarant parduotuvę kasos aparato priežiūros ir apskaitos paslaugas nutarė pirkti iš didelės kompanijos „Epos Direct“, tokį pasirinkimą lėmė solidus įvaizdis, platus paslaugų spektras, klientų įvertinimas.
„Kalba prasidėjo nuo 200 svarų sterlingų avanso, ši ir kitos sąlygos mus tenkino, todėl pasirašėme sutartį dėl paslaugų teikimo 3 metams. Neturėjome jokių dvejonių. Tačiau vėliau paaiškėjo, kad pasirašėme tarsi mirties nuosprendį“, – prisiminė savininkas.
Anot jo, pagal pernai lapkričio 24-ąją pasirašytą dokumentą kompanija turėjo jiems suteikti kasos aparatą, įregistruoti jį, apmokyti dirbti, visą terminą teikti priežiūros paslaugas, esant reikalui – garantinį aptarnavimą.
„Tada parduotuvės atidarymo planus teko atidėlioti vien dėl to, kad jie iki gruodžio 8-osios nesugebėjo atsiųsti aparato. Kai atsiuntė – neatvyko apmokyti, o kai po ilgų bandymų susisiekėme su jais telefonu, prasidėjo pasiteisinimai – mums buvo paaiškinta, jog atsakingi žmonės susirgo, kad nėra laiko, kad galime pradėti naudoti aparatą.
Bet mūsų kantrybės taurė buvo perpildyta paiškėjus, kad neveikia kasos aparato klaviatūra ir pelė.
Tada supakavome jį ir, kartu su priminimu apie nesuteiktas paslaugas, išiuntėme atgal ir pareikalavome grąžinti sumokėtus pinigus“, – pasakojo lietuvis.
Susiradęs naują paslaugos teikėją – smulkųjį verslininką, kuriam už tai sumokėjo dvigubai pigiau – vyras galiausiai atidarė parduotuvę.
Čia istorija turėtų baigtis.
Deja.
Teisininkai nepadeda
„Likome be įsigyto daikto, be suteiktų paslaugų ir dar, anot „Epos Direct“, mūsų laukia teismas ir skolų išieškojimas“, – dabartinę savo situaciją apibūdino Romas.
Vyro teigimu, pardavėjui išsiuntus kasos aparatą ir pareikalavus sumokėtų pinigų, iš pradžių reaguota geranoriškai, tačiau vėliau sekė prašymai laukti, o galiausiai kompanijos darbuotojai ėmė išsisukinėti nuo šios prievolės bei perėjo į kontrapuolimą.
„Dabar jau jie teigia, kad mes pažeidėme sutartį, o pardavėjas patyrė žalą. Aparatas virto ne daiktu, o licencija, mes neva ją jau panaudojome, todėl pinigų grąžinimas neįmanomas.
Prašoma pinigų už visą sutarties laikotarpį, grasinama teismais“, – pasakojo šviežiai iškeptas verslininkas.
Supratęs, kad geranoriškai šio ginčo išspręsti nepavysk, lietuvis pats dėl to kreipėsi į teisininkus, tačiau jie padėti atsisako dėl per mažos sumos – bylinėtis, anot jų, neapsimoka nei jiems, nei parduotuvės savininkui.
Dabar iš lietuvio reikalaujama jau beveik 2500 svarų sterlingų.
Klampina sutartis
„Nežinau, ar galime ką nors pasiekti. Tik dabar supratome, kokia sukta jų sutartis – palanki pardavėjui ir visiškai nepalanki mums“, – sako verslo patirties Anglijoje iki šiol neturėjęs lietuvis.
Jis tikino tik vėliau supratęs, kad panašiai nukentėjo ne vienas – atidžiau pasidomėjęs internete apie minėtos kompanijos teikiamas paslaugas suprato, kad yra daugiau nusiskundusiųjų.
„Tai ką jie daro – legalus reketas“, – apibendrino verslą Anglijoje pradėjęs lietuvis.
Susirašinėjime su paslaugos teikėju „Epos Direct“ lietuviui nuolat primena, kad viskas daroma pagal susitarimą, kad sutarties sąlygos jam buvo suprantamai išaiškintos, o pagal jas klientas privalo sumokėti už paslaugas 3 metams.
„Sutartis pasirašyta su sutikimu“, – šaltai savo nekintamą poziciją klientui primena kompanija.
untitled.jpg