Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.lt nuotr.
Mindaugas LaurinaitisŠaltinis: Etaplius.lt
Lapkričio viduryje vėl sutriko „ŠiauliaiBUS“ programėlės veikla. Tai jau antras toks sutrikimas per paskutinį pusmetį. Prieš tai fiksuoti sutrikimai šių metų rugpjūčio mėnesį (apie tai skaitykite čia).
Kaip Etaplius.lt komentavo Raimonda Pelutienė, UAB „Busturas“ plėtros ir marketingo skyriaus vadovė, sutrikimai lapkričio 17 d. įvyko dėl serverio gedimo, kuris buvo pašalintas ir rangovas deda visas pastangas, kad ateityje tokių problemų nepasikartotų.
„2022 m. lapkričio 17 d. įvyko serverio gedimas, dėl kurio nebeperduodami duomenys į mobilią programėlę. Todėl ji neveikė 13 darbo valandų. 2022 m. lapkričio 18 d. apie 12:05 val. gavome informaciją, kad gedimas pašalintas ir viskas vėl veikia. Norint pašalinti gedimą reikėjo perkrauti serverius, kas buvo galima tik naktį, dėl tos priežasties užtruko gedimo šalinimo darbai. Kiek nuostolių patirta, tokios informacijos neturime. Dalis darbuotojų pirko bilietus pas vairuotojus ar atsiskaitė e. bilieto kortele. Problemos atstatymas nekainuos, nes pagal sutartį tiekėjas gedimus šalina savo sąskaita. Su paslaugos tiekėju buvo aptarti tolimesni prevenciniai veiksmai (serverių atnaujinimas), kurie leis išvengti analogiškos situacijos.“
Kilus nepasitenkinimui, kad keleiviai turėjo pirkti brangesnius bilietus pas vairuotoją, nors kai kurie turėjo ir mėnesinį bilietą, susisiekimo įmonė žada kompensacijas.
„Keleiviai turi kreiptis į busturas@busturas.lt, kur jiems bus suteikta visa informacija apie kompensavimo mechanizmą. Svarbu turėti bilietą, kurį keleivis įsigijo pas vairuotoją“, – teigia Raimonda Pelutienė.