Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius TV
Patogus apsipirkimas internetu vos keliais mygtuko paspaudimais jau tapo mūsų kasdienybe. Tačiau ką daryti, kai ilgai lauktas siuntinys atkeliauja su nekokybiška preke, o bandymas atgauti pinigus virsta kova su vėjo malūnais?
Būtent su tokia situacija susidūrė ir mūsų pašnekovas, kuriam principo reikalas tapo brangesnis už pinigus.
Pardavėjas – internetinė parduotuvė „Urmo kaina“ – sutiko grąžinti pinigus už neveikiančią žoliapjovę, tačiau atsisakė kompensuoti 11 eurų siuntimo išlaidas, kurias pirkėjas patyrė grąžindamas nekokybišką daiktą. Įstatymas numato aiškiai – visas su nekokybiškos prekės grąžinimu susijusias išlaidas privalo padengti pardavėjas. Tačiau įmonė laikėsi kitokios nuomonės.
Daugiau žiūrėkite vaizdo reportaže: