Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
Ignas DobrovolskasŠaltinis: ELTA
Tokiais Europos komisijos nario Virginijaus Sinkevičiaus apibendrinimais šiandien prasidėjo politikus ir verslo atstovus iš viso pasaulio į Vilnių subūręs Transporto inovacijų forumas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Per pandemiją mes turėjome trūkinėjančias tiekimo grandines. Net Europos Sąjungoje pandemijos pradžioje šalys narės uždarė sienas. Nuo pat Rusijos agresijos prieš Ukrainą pradžios turėjome sukti galvas ne tik kaip padėti ukrainiečiams jų kovoje, bet ir kaip išgabenti derlių iš Ukrainos, kad kai kuriose šalyse nekiltų badmetis. Europa ėmėsi ne tik politinio, bet ir logistinio sprendimo.
Per Europos Sąjungos šalis nares buvo sukurti vadinamieji solidarumo koridoriai, kuriais jau išgabenta daugiau nei 10 milijonų tonų derliaus. Šiandien mes Europoje turime energetinių išteklių krizę“, – kalbėjo Europos komisijos narys.
ELTA primena, kad ketvirtadienį Vilniuje prasidėjo didžiausias Baltijos šalių regiono transporto ir logistikos renginys – dvi dienas truksiantis „Transporto inovacijų forumas 2022“. Forume dalyvauja transporto ir logistikos ekspertai iš daugiau nei 20 valstybių. Sektoriaus tendencijos bus analizuojamos su Lietuvos ir Latvijos susisiekimo ministrais bei Estijos, Lenkijos, Suomijos ir Ukrainos viceministrais, Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (EBPO), Tarptautinės energetikos agentūros (IEA), Tarptautinės kelių transporto sąjungos (IRU), pasaulinių transporto sektoriaus pasaulinių įmonių vadovais.