Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS Fotobanko nuotr.
Etaplius.LTŠaltinis: ELTA
Socialdemokratų partijos lyderė Vilija Blinkevičiūtė sako, kad ypač energetinės krizės metu valstybės valdomos bendrovės turėtų elgtis nepriekaištingai ir ginti vartotojų interesus, o ne vaikytis pelnų ar šiurpinti žmones galbūt klaidingomis sąskaitomis.
Sulaukusi gyventojų skundų, V. Blinkevičiūtė ragina išsiaiškintis, ar įmonė nepiktnaudžiauja savo padėtimi rinkoje.
„ESO, pavyzdžiui, už prijungimą prie tinklo seniūnijai išrašė 7500 eurų sąskaitą, nors pagal VERT įkainius ji turėjo siekti 25 kartus mažiau – 300 eurų. Paprašius milžinišką sąskaitą pagrįsti, ESO greitai pateikė jau naują, daug mažesnę sąskaitą.
O dabar plūsta gyventojų skundai, kad, pakeitusi skaitiklius, ESO atsiunčia sąskaitas su tūkstantinėmis sumomis už pusę metų, metus ir panašiai. ESO neskuba paaiškinti, kas čia vyksta, neatsako, nekomunikuoja(...)“, – teigia V. Blinkevičiūtė.
Socialdemokratų Seimo frakcijos seniūno Gintauto Palucko nuomone, daugėjant pranešimų apie vartotojų klaidinimą ir galbūt nepagrįstas sąskaitas, tyrimo galėtų imtis už bendrovės priežiūrą atsakinga Valstybės energetikos reguliavimo taryba (VERT) ir Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, rašoma pranešime.