Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Norime ne tik avarijų problemas spręsti, bet ir siekiame, kad eismas pajudėtų“, - apie savivaldybės administracijos planus rekonstruoti dvi sankryžas atsiliepa Savivaldybės administracijos direktorius Edmundas Jonyla.
Asta VolkovaiteŠaltinis: Etaplius.lt
Daugel metų vairuotojams rūpesčių kėlusi sankryža prie Raseinių turgaus, labai tikėtina, per artimiausius kelerius metus bus rekonstruota. Ledus dėl rekonstrukcijos projekto judina Raseinių rajono savivaldybės administracijos vadovai. Nė kiek neabejojama, kad įrengus žiedinę sankryžą ženkliai sumažės pavojingų eismo įvykių tikimybė. Taip pat norima rekonstruoti ir dar vieną problematišką sankryžą.
aco-pazadai-2.jpg
aco-pazadai-2.jpg
Sušaukė pasitarimą
Praėjusią savaitę savivaldybės administracijos iniciatyva buvo surengtas nuotolinis pasitarimas su Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovais. Vytauto Didžiojo-Maironio-Algirdo–-V.Grybo gatvių žiedinės sankryžos rekonstravimas – vienas iš šiame pasitarime aptartų klausimų. Savivaldybės administracijos atstovai išsakė realų poreikį šią sankryžą rekonstruoti. Kol kas neaišku, kiek prie projekto bus nusiteikusi prisidėti viena ir kita pusė.
„Koalicijoje bus svarstomas savivaldybės administracijos prisidėjimas. Labai tikėtina, kad nusprendus prie projekto prisidėti 20 procentų, viskas greičiau pajudėtų. Pirmieji svarbūs darbai dėl šios sankryžos rekonstrukcijos jau yra padaryti. Jau yra atlikta analizė, judėjimo intensyvumas šioje vietoje jau yra žinomas ne tik mums. Šie duomenys yra perduoti atsakingiems Direkcijos atstovams. Belieka tik koalicijai sutarti dėl prisidėjimo“, - pažymėjo Savivaldybės administracijos direktorius Edmundas Jonyla.
Rekonstruos dvi sankryžas
E.Jonylos žodžiais, tuo atveju, jei būtų apsispręsta, kad savivaldybės administracija finansiškai prisidėtų rekonstruojant sankryžą prie turgaus, projektas būtų pradėtas įgyvendinti anksčiau nei tai galėtų įvykti be savivaldybės administracijos „injekcijos“ – apie 2023 metus. Kitu atveju žiedinės sankryžos rekonstrukcija greičiausiai neprasidėtų anksčiau nei 2024 metais. Savivaldybės administracijos direktoriaus teigimu, Direkcijos atstovų suinteresuotumas rekonstruoti pavojingą sankryžą yra jaučiamas.
Savivaldybės administracijos atstovai taip pat bando spręsti ir kitų judrių sankryžų problemas. „Siekiame, kad Algirdo ir Maironių gatvių sankryžoje eismas vyktų ratu. Jau yra pasamdyta įmonė, kuri atliks eismo intensyvumo tyrimą. Gali būti, kad šis projektas bus įgyvendinamas ir rajono biudžeto lėšomis“, - teigė E.Jonyla. Jo žodžiais, savivaldybės administracija bando sumažinti ne tik avaringumą pavojingiausiose sankryžose.
„Norime ne tik avarijų problemas spręsti, bet ir siekiame, kad eismas pajudėtų. Didžiausios bėdos prasideda prasidėjus mokslo metams. Didžiausios spūstys susidaro prie ginklinės“, - pastebi Savivaldybės administracijos vadovas.
Ankstesni planai liko tuščiais pažadais
Žiedinės sankryžos leidžia išvengti stovėjimo prie šviesoforų, todėl automobilių srautas gali nuolat judėti. Remiantis Lietuvos automobilių kelių direkcijos tyrimais, žiedinėje sankryžoje važiuojama lėčiau nei kitose pagrindinių formų sankryžose su pagrindiniu keliu (gatve) – žiedinė sankryža prieš ją ir už jos esantiems ruožams turi greitį mažinantį poveikį. Preliminariai skaičiuojama, kad žiedinės sankryžos įrengimas prie Raseinių turgaus gali atsieiti apie 1 milijoną eurų.
Pirmą kartą apie žiedinės sankryžos idėją 2015 metais iškėlė tuometinis kandidatas į rajono merus Remigijus Ačas ir visuomeninio judėjimo „Tavo Raseiniai“ komanda. Pavojingą sankryžą žadėta rekonstruoti, bet idėja taip ir nevirto realybe.
Bene pastarąjį kartą pradėti procedūras dėl žiedinės sankryžos tarp Vytauto Didžiojo, Maironio g. bei V. Grybo ir Algirdo g. įrengimo žadėjo ir ankstesnė valdančioji dauguma. Tai buvo numatyta 2017-2018 metų tuometinės valdančiosios koalicijos darbų programoje.