Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Vilniaus miesto savivaldybės nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Vilniaus siekis tapti didžiausia atvira lauko kavine sudomino įtakingiausią pasaulio žiniasklaidą. Istoriją apie lauko kavinėms ir restoranams atsiveriančias viešąsias Vilniaus erdves tarp pagrindinių savo naujienų paskelbė ir amerikiečių CNN Travel kanalas.
cnn.jpg
Vilniaus miesto savivaldybė lauko kavinėms ir restoranams šią vasarą dovanoja viešąsias miesto erdves – aikštes, skverus bei tam tikras gatves, tarp jų ir Katedros aikštę. Ši žinia pasirodė viso pasaulio valstybėms svarstant, kaip po karantino palengva grįžti į įprasto gyvenimo vėžes – padėti atsigauti ekonomikai, tačiau kartu išlaikyti saugias socialines distancijas.
„Restoranai, kavinės ir barai, įsikūrę Vilniaus senamiestyje, seniau tenkindavosi galimybe ant šaligatvio sutalpinti vieną ar du staliukus, tačiau siekiant padėti šio tipo verslams išlikti, Vilniaus meras Remigijus Šimašius priėmė itin dosnų sprendimą lauko restoranų atvilgiu“, – rašo CNN Travel.
Straipsnyje taip pat minima, kad Vilnius jau ne pirmą kartą patraukia pasaulio dėmesį drąsiomis idėjomis – 2019 metais Londone ir Berlyne startavusi Vilniaus reklama, kurioje Lietuvos sostinė buvo pristatoma kaip „Europos G taškas“, taip pat sulaukė didelio susidomėjimo bei ženkliai prisidėjo prie turizmo augimo Lietuvoje.
Pranešimą apie lauko kavinių iniciatyvą užsienio žiniasklaidai išplatinusi Vilniaus miesto plėtros agentūra „Go Vilnius“ skaičiuoja, kad apie ją jau pranešė daugiau nei 40 žiniasklaidos kanalų, tarp kurių JAV, Jungtinės Karalystės, Turkijos, Kinijos, Italijos, Austrijos, Olandijos, Norvegijos ir kitų šalių žiniasklaidos priemonės.