Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Ispanijos įmonė IDOM kartu su Lietuvos įmone „Kelprojektas“ užbaigė europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ Kauno–Ramygalos ruožo pirmojo etapo tyrinėjimus, pranešė bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS.“
„RB Rail AS“ Lietuvos filialo vadovo Antano Šnirpūno, 78 km sekcijoje nuo Kauno iki Ramygalos buvo atlikti pagrindiniai geodeziniai, geologiniai ir geotechniniai tyrimai.
„Iš viso atlikta per 700 gylio gręžinių, laboratorijose ištirta apie 2000 mėginių. Didžioji dalis gręžinių buvo iki 10 m gylio, dalis – iki 25 m. Išsamūs tyrinėjimai buvo atlikti siekiant parinkti tinkamiausius inžinerinius sprendinių vertinimus – pagal juos bus parenkami pagrindiniai konstrukciniai sprendiniai svarbiausiems infrastruktūros objektams“, – pranešime cituojamas A. Šnirpūnas.
Šis ruožas iš viso driekiasi per penkias savivaldybes – Kauno miesto ir rajono, Jonavos, Kėdainių, Panevėžio rajonų. Bendra tyrinėjimų teritorija siekė net 565 hektarus. Inžineriniai sprendiniai buvo rengiami 30 km ruože nuo Šveicarijos iki Žeimių ir nuo Žeimių iki Šėtos, nurodoma pranešime.
„Infrastruktūra turės tarnauti 100 metų, todėl konstrukcijos projektuojamos taip, kad kuo mažiau nusidėvėtų ir būtų lengvai prižiūrimos“, – teigia A. Šnirpūnas.
Kaip nurodoma, projektuotojai šiuos sprendinius netrukus pristatys visuomenei, o šio ir Ramygala–Latvijos valstybės siena ruožų projektavimas bus užbaigtas 2021–iaisiais.
ELTA