Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Geležinkelis (asociatyvi nuotr.) / Freepik
ELTAŠaltinis: ELTA.LT
Pasak bendrovės, naujoji atkarpa sudarys papildomus 12,4 kilometrų.
Dar 24,5 km rangos darbų pirkimą ruožui Berčiūnai–Joniškėlis ruošiamasi skelbti artimiausiu metu.
„Iki metų pabaigos ketiname sudaryti sutartis ruožams nuo Kauno iki Panevėžio ir pradėti parengiamuosius darbus. Spartus infrastruktūros vystymas dabar yra vienas pagrindinių tiek LTG, tiek Lietuvos ir Europos Sąjungos prioritetų“, – pranešime cituojamas „LTG Infra“ generalinis direktorius Vytis Žalimas.
Kovą taip pat paskelbtas pagrindinės linijos statybos darbų viešasis pirkimas, skirtas sujungti statomą liniją Šveicarija–Žeimiai–Šėta–Ramygala su Kauno miestu.
Iki metų pabaigos planuojama įrengti 10 km dvikelį geležinkelio ruožą Šveicarija–Žeimiai – nutiesti bėgius.
„Rail Baltica“ – strateginis LTG grupės ir ES bei didžiausias geležinkelių infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto geležinkelis, sujungsiantis Lietuvą, Latviją ir Estiją su Vidurio bei Vakarų Europa, užtikrinsiantis regiono integraciją, civilinį ir karinį mobilumą.