Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
ELTA nuotr.
Birutė MontvilienėŠaltinis: Etaplius.lt
Policija su nerimu stebi, kaip vis daugiau Lietuvos gyventojų praranda savo asmeninius duomenis ir pinigus. Pareigūnai, banko specialistai gyventojams nuolat primena niekada elektroniniu paštu, socialiniuose tinkluose, SMS žinutėmis ar skambučiais neatskleisti savo asmeninės ar finansinės informacijos, neatidarinėti įtartinų nuorodų, neįvesti prisijungimo kodų, slaptažodžių, nepervedinėti pinigų, neatiduoti daiktų neįsitikinus, kad tai – ne apgaulė.
Į policiją dėl sukčiavimo kreipėsi 44 metų marijampolietė. Moteris nurodė, kad internetinėje svetainėje paskelbė parduodanti elektrinį paspirtuką „Z10X“. Jai paskambino 32 metų pirkėjas. Su juo pardavėja susitarė dėl paspirtuko pirkimo. Moteris transporto priemonę išsiuntė per siuntų tarnybą, tačiau pirkėjas pinigų taip ir nepervedė. Marijampolietė patyrė 1250 eurų žalos.
Rugpjūčio 1-ąją policijos pagalbos paprašė 85 metų Marijampolės regiono gyventoja. Močiutė teigia, kad nenustatytos tapatybės asmenys pasisavino jos banko kortelę ir nuėmė pinigus. Nukentėjusioji prarado 3 643 eurų.