Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Utenos trikotažo“ nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Lietuviško kapitalo koncerno SBA valdoma tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“, pernai pasiekusi 30,5 mln. eurų apyvartą ir uždirbusi 1,2 mln. eurų audituoto ikimokestinio pelno, planuoja išmokėti 950,3 tūkst. eurų dividendų - po 0,1 euro už vieną akciją.
Kaip rašoma pranešime, tokiam grupės valdybos sprendimui dar turi pritarti šaukiamo eilinio akcininkų susirinkimo dalyviai. Paskutinį kartą grupės akcininkams dividendai buvo išmokėti 2007 metais.
„Reikšmingas pastarųjų trejų metų augimas lėmė būtinybę investuoti į gamybą ir jos technologijas bei papildomą apyvartinį kapitalą. Šios plėtros aktyvuotus iššūkius įveikėme, o šių metų užsakymų dinamika leidžia prognozuoti tvarų tolimesnį augimą. Todėl esame pasiruošę bendrovės sukurta nauda pasidalinti su akcininkais ir išmokėti dividendus“, - teigė „Utenos trikotažo“ generalinis direktorius Algirdas Šabūnas.
Akcininkų susirinkimo dalyviams taip pat bus siūloma suformuoti 1 mln. eurų rezervą savų akcijų supirkimui. Patvirtinus šį siūlymą atsirastų galimybė laisvas įmonės lėšas ateityje skirti savų akcijų supirkimo programai ir tokiu būdu didinti „Utenos trikotažo“ akcijų likvidumą bei patrauklumą investuotojams.
Bendrovė pranešė, kad iš pagrindinės grupės veiklos - užsakomosios trikotažo gamybos - „Utenos trikotažas“ pernai uždirbo 23,3 mln. eurų pajamų, o tai 22 proc. daugiau nei 2017 metais. Tuo metu funkcinių-techninių drabužių gamybos bendrovės „Šatrija“ pardavimai pernai padidėjo 6,5 proc., iki 3,4 mln. eurų. Grupės eksportas pernai augo 22 proc., iki 24,7 mln. eurų, tai sudaro 81 proc. visų grupės pajamų.
Daugiau nei du kartus augo nuosavų prekinių ženklų - UTENOS ir ABOUT - e. prekybos apimtys, buvo plečiamas fizinių parduotuvių tinklas - šiuo metu Lietuvoje veikia 17 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma yra valdomos franšizės pagrindu. Iš viso nuosavų prekių ženklų pardavimai augo 8 proc., iki 3,8 mln. eurų.
Kaip pažymi bendrovė, grupės pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) rodiklis pernai siekė 2,03 mln. eurų, arba 38 proc. daugiau nei 2017 metais.
ELTA