Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Utenos trikotažas“ / Bendrovės nuotr.
EtapliusŠaltinis: ELTA
Grupės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą bei amortizaciją) taip pat reikšmingai pagerėjo – nors išliko neigiama ir sudarė 190 tūkst. eurų, tai yra 982 tūkst. eurų mažiau nei prieš metus.
Tuo metu grupės pardavimų pajamos šiemet buvo 66 proc. didesnės nei tuo pačiu metu pernai ir sudarė 5,2 mln. eurų.
Bendrovės duomenimis, pardavimai užsakomųjų trikotažo gaminių segmente per pirmąjį metų ketvirtį išaugo net 89,6 proc. ir pasiekė 4,1 mln. eurų. Nuosavų prekių ženklų pardavimai išliko beveik nepakitę ir sudarė 550 tūkst. eurų, palyginti su 556 tūkst. eurų tuo pačiu metu pernai.
„Utenos trikotažo“ įmonių grupei priklauso bendrovės „Utenoswear“, „Gotija“, „Šatrija“ ir „Mrija“ (Ukraina).