PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2023 m. Spalio 31 d. 09:06

„Utenos trikotažas“ nuostolius sumažino penktadaliu

Utena

Pexels.com nuotr.

Etaplius.ltŠaltinis: ELTA


282346

SBA tekstilės įmonių grupė „Utenos trikotažas“ per devynis 2023 m. mėnesius uždirbo 17,2 mln. Eur pajamų – 34,7 proc. mažiau nei prieš metus, kai grupės pardavimai siekė 26,3 mln. eurų. Nepaisant sumažėjusių pardavimų, „Utenos trikotažo“ įmonių grupės nuostoliai prieš mokesčius po devynių 2023 m. mėnesių šiemet buvo 20 proc. mažesni nei pernai ir siekė 1,3 mln. eurų, praneša bendrovė.

Anot „Utenos trikotažo“ vadovės Nomedos Kaučikienės, pardavimų prasme trečiasis šių metų ketvirtis buvo labai panašus į antrąjį – dėl bendros ekonominės ir geopolitinės situacijos stabtelėjus paklausai visame pasaulyje, pajamų augimas sulėtėjęs.

Pasak N. Kaučikienės, paklausos sutrikimai palietė visas pramonės sritis – su panašiais iššūkiais ekonominio neapibrėžtumo ir geopolitinių įtampų sąlygomis jau kurį laiką susiduria įvairių sektorių įmonės. Nors tekstilės parodose užsakovų aktyvumas kuria teigiamų pokyčių nuojautą, tačiau apčiuopiami pokyčiai galėtų pasireikšti anksčiausiai 2024-aisiais. Šiuo metu tiek gamybos procesai, tiek bendrovės kaštų bazė yra optimizuota, ir „Utenos trikotažas“ yra pasiruošęs rinkos paklausos sugrįžimui.

„Utenos trikotažo“ vystomo prekių ženklo devynių mėnesių pardavimai sudarė 1,6 mln. Eur arba 45 proc. mažiau nei tuo pačiu metu 2022-aisiais.

Šios verslo dalies pardavimų mažėjimas yra susijęs su 2022 m. priimtais strateginiais sprendimais, susijusiais su įmonės veiklos optimizavimu, prioritetą skiriant pagrindinei veiklai, t. y. užsakomajai gamybai globaliai veikiantiems prekių ženklams.

Dukterinės „Utenos trikotažo“ įmonės „Šatrija“ gaminamų funkcinių-techninių drabužių pardavimai ženkliai nepasikeitė – sumažėjo 2 proc. iki 1,9 mln. eurų.

„Utenos Trikotažo“ grupė valdo tris tekstilės gamybos fabrikus – AB „Utenos Trikotažas“ (Lietuva), AB „Šatrija“ (Lietuva) ir OAO „Mrija“ (Ukraina).