Verslas2023 m. Lapkričio 17 d. 09:24
„Utenos trikotažas“ atsisako mados ženklo „About“ parduotuvių
Utena
BNS/Fotobanko nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
283746
AB „Utenos trikotažas“ nusprendus koncentruotis į didžiausias pajamas generuojančią užsakomosios gamybos veiklą, buvo atsisakyta inovatyvios ir tvarios mados ženklo „About“ parduotuvių – jas vysčiusi antrinė bendrovė „Aboutwear“ dar neišregistruota, bet jau sustabdžiusi komercinę veiklą, praneša „Verslo žinios“.
SBA grupės bendrovės „Utenos trikotažas“ vadovė Nomeda Kaučikienė leidiniui dar sakė, kad jų parduotuvių tinklo mažėjimas susijęs su strateginiais sprendimais, kurie lėmė esminius bendrovės vystomo prekių ženklo „Utenos“ pokyčius.
2020 m. Lietuvoje dar veikė 18 firminių „Utenos trikotažo“ parduotuvių, kurių dauguma buvo valdomos franšizės pagrindu. Šiuo metu „Utenos trikotažas“ vysto elektroninę parduotuvę ir valdo 4 fizinius prekybos taškus.
Griežtai draudžiama Etaplius.lt naujienų portale skelbiamą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur. Draudžiama platinti Etaplius.lt bet kokio pavidalo medžiagą be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Etaplius.lt šaltinį. Ši informacija yra Etaplius.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija. Norint gauti sutikimą, reikia kreiptis el. paštu
redakcija@etaplius.lt