Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS / Fotobanko nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė teigia, kad atsižvelgus į gyventojų ir verslo klientų poreikius buvo įdiegta efektyvi eilių valdymo sistema, pradėjo veikti išankstinė vizito rezervacijos sistema, taip pat klientų patogumui pakoreguoti padalinių darbo laikai.
„Registrų centre vadovaujamės principu, kad į bet kurį klienų aptarnavimo padalinį atvykęs klientas jaustųsi patogiai, paslaugas gautų prie vieno langelio ir išvyktų gavęs visas norimas paslaugas bei turėdamas atsakymus į visus jam rūpimus klausimus. Taip pat siekiame, kad klientus aptarnaujantys darbuotojai savo darbo vietoje jaustųsi saugiai ir patogiai. Būtent šiuos tikslus ir padės pasiekti atnaujintas Utenos padalinys“, – teigia D. Karaliūnienė.
Atnaujinto Registrų centro klientų aptarnavimo padalinio atidaryme dalyvavęs Utenos rajono savivaldybės meras Alvydas Katinas teigia, kad klientų poreikių tenkinimas ir jų aptarnavimo kokybės gerinimas – vienas iš strateginių Utenos rajono savivaldybės tikslų.
„Džiugu, kad Utenoje atnaujinta dar viena įstaiga, kurioje taip pat siekiama aukščiausių kokybės standartų, – sako A. Katinas. – Tikiuosi, kad uteniškiai bus patenkinti atnaujinto Utenos klientų aptarnavimo padalinio teikiamų paslaugų kokybe ir sudaryta galimybe jas gauti lengvai ir patogiai. Sveikindamas atidarymo proga, noriu palinkėti, kad ir toliau judėtumėte teisinga linkme – būti arčiau žmonių.“
Iki šiol jau atnaujinti Marijampolės, Telšių, Panevėžio ir Šiaulių klientų aptarnavimo padaliniai, šiemet dar ketinama atverti atnaujintus Alytaus ir Vilniaus padalinius.