PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2023 m. Kovo 16 d. 12:15

Unikalus išplėstinės realybės mokomasis stalo žaidimas

Lietuva

Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT


276099

Lietuvos, Prancūzijos, Ispanijos, Ispanijos, Turkijos, Suomijos ir Švedijos šalių partnerystės projekto DIVO tikslas – ugdyti ir remti žemos kvalifikacijos suaugusiųjų pagrindinius skaitmeninius gebėjimus ir galimybes skaitmenine prasme.

Jame siekiama naujoviškai pristatyti mokymosi aplinkas tiems suaugusiems asmenims, kurie turi žemų įgūdžių. Per šias mokymosi aplinkas žemos kvalifikacijos suaugę besimokantieji, kurie yra mūsų tikslinė grupė, turės galimybę mokytis skaitmeniniu būdu, o paskui mokytis patys. Žaidimas pradedamas ant stalo naudojant taktilinį turinį ir tęsiamas skaitmeninėje aplinkoje. Žaidimu grindžiamas mokymasis prikausto galutinės tikslinės auditorijos dėmesį ir sumažina jų polinkį pasiduoti. Per šį žaidimą / simuliaciją nepalankioje padėtyje esantiems asmenims bus sudarytos labai sklandžios sąlygos pereiti į skaitmeninę aplinką ir taip bus išvengta šalutinių poveikių, kurių gali kilti. Šiuo žaidimu bus skatinamas jaunimo ir suaugusiųjų dialogas, o kartu ir socialinė įtrauktis.

Turėsime mokomąjį žaidimą, kuris padės suaugusiems žmonėms pasitikėti savimi ir be jokių dvejonių vartoti kibernetinius išsireiškimus, taigi jie susipažins su kibernetinio pasaulio ypatybėmis. Žaidimu, kuris prasideda konkrečiai prie stalo ir tęsiasi skaitmeninėje aplinkoje, siekiama sušvelninti suaugusiųjų, kurie patiria technologijų sunkumų, perėjimo procesą.


Foto galerija:


Reklama