Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris ElenaŠaltinis: Etaplius.lt
Naujienų platformos Etaplius.lt tinklalaidėje „UNIKALU su Asta Lesauskiene“ susipažinsime su Pauliumi Pociumi – Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktoriumi, – kuris papasakos apie įsimintiniausią kliento laišką, kokia kalba tenka bendrauti daugiausiai ir kodėl jį kartais pavadina menininku.
Vyras teigia, kad stipriausia jo savybė yra gebėjimas kalbėtis, diskutuoti, ieškoti argumentų, pristatyti ir parduoti savo idėjas. Jo nuomone, bendravimas yra jo pašaukimas: „Pats širdyje esu komunikatorius, visąlaik toks buvau. Mano mama yra žurnalistė – komunikuoti, bendrauti yra mūsų pagrindinis genas. Žiūrint neoficialiai, esu banko ausys ir balsas – toks rinkodaros, arba reklamos, amplua.“
Pašnekovas jau trejus metus dirba 800 žmonių organizacijoje – ši savybė dar labiau tobulėja bendraujant su kolegomis. „Man labiausiai patinka tai, kad sugebame persijungti: darbas, nedarbas, kažkokie kultūriniai dalykai, vidiniai memai“, – džiaugiasi vyras.
Paklaustas, kas darbe nepatinka, Paulius atkreipia dėmesį į globalią problemą – žmonių skubėjimą, paviršutinišką įvairių dalykų vertinimą: „Gauname labai daug informacijos. Ji būna išmėtyta. Patikime kažkuo net nesigilinę, tada priimame sprendimus, juos iškomunikuojame. To būna ir darbe.“
Nors reklamos specialistai dažnai laikomi mokančiais gražiai kalbėti menininkais, pašnekovas tikina, kad yra visai ne taip: „Tai yra viena labiausiai į skaičius besiremiančių disciplinų. Visur yra skaičiai. Rinkodaroje nesu daręs nieko, kur jų nebūtų.“
Paulius neabejoja, kad jo srities tikslas yra parduoti, nors tai ir nėra rezultatas tiesiogine prasme: „Aš visada skaidau į didelius didelius blokus: mus žino (žino, kad egzistuojame, dirbame toje kategorijoje, ką veikiame), mus vertina (vertina visoje bankų ar paslaugų skalėje) ir mus renkasi (nori dirbti su tuo prekės ženklu, paslauga, produktu ir juos įsigyja). Visą tą kelią mes prižiūrime rinkodaroje. Jis labai anksti prasideda – nuo žinojimo.“
Tai ir dar daugiau galite pamatysite naujausiame tinklalaidės „UNIKALU su Asta Lesauskiene“ episode „YouTube“ platformoje.