Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Baroko muzika, autentiški instrumentai, šokis ir interaktyvus teatras, nukeliantis į italų mafijos šeimos namus – visa tai telpa spektaklyje „Basso ostinato“, kuris spalio 3-osios vakarą (18 val.) žiūrovams bus pristatytas Ukrinų kultūros namuose.
Senosios muzikos profesionalai Rūta Vosyliūtė, Nerijus Masevičius ir Darius Stabinskas, kartu su tarptautine atlikėjų kūrybine grupe iš Rumunijos, Meksikos ir Latvijos, baroko šokio choreografe Jūrate Širvyte-Rukštele bei Europoje žinomu ispanų režisieriumi, aktoriumi Adrianu Schvarzsteinu kviečia baroko muziką ir judesį pamilti per intriguojantį spektaklio siužetą, pilną itališko charakterio, pietietiškos meilės, detektyvo elementų ir humoro.
Spektaklio žiūrovai turės galimybę išgirsti išskirtinių instrumentų skambesį, kuriais Lietuvoje grojama itin retai: viola da gamba, išilginė fleita, gotikinė arfa, baroko gitara, teorba ir klavesinas. Anot pasirodymo režisieriaus ir aktoriaus Adriano Schvarzsteino, nors „Basso ostinato“ istorijų pasakojimui pasitelkia senąsias muzikos ir teatro formas, jo kūrėjai visgi kalba šių laikų žiūrovui, nepamiršdami šiandienos aktualijų. „Tik baroko teatro ir muzikos universalumas mums gali pasiūlyti tokius jausmus ir emocijas, kartu su dramaturgija, kuri aktorių paverčia ne tik interpretuotoju, bet ir gyvu kūrybiniu elementu, nenustojamai kuriančiu ryšį tarp spektaklio ir auditorijos.“ – apie spektaklį pasakoja režisierius. Anot vienos spektaklio autorių ir atlikėjų Jūratės Širvytės-Rukštelės, šis projektas parodo, kad senoji muzika ir šokis yra puikiausia stilistinė priemonė, kuri išeina iš chronologinio rėmo ir yra tokia pat moderni ir kalbanti nūdienos žiūrovui.
Organizatoriai žiūrovus kviečia nusiteikti netikėtam nuotykiui, tačiau neišsigąsti – interaktyvaus teatro meistras Adrianas Schvarzsteinas, ne vieną savo darbą pristatęs Lietuvoje, auditoriją valdo subtiliu humoru ir viską pasakančiu žvilgsniu, žiūrovą nejučia apsupdamas baroko epochos istorine realybe.