Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
UAB "Mantinga" archyvo nuotraukos
Regina KulbokaitėŠaltinis: Etaplius.lt
UAB „Mantinga“, šiemet švenčianti savo veiklos dvidešimtmetį, kovo 20-ąją savo klientus ir ištikimus partnerius pakvietė susitikti renginyje „Nemąstyk iki lubų, mąstyk iki dangaus“, kuris vyko Kauno Žalgirio arenoje įsikūrusiame restorane „Sala“.
Kūrybiškiausi duonininkai
Generalinio direktoriaus pavaduotojas rinkodarai ir pardavimams Mantas Agentas, paklaustas, kodėl šiam renginiui pasirinktas būtent toks pavadinimas, atsakė paprastai: „Mes žinomi kaip vieni iš kūrybiškiausių duonininkų. Mūsų gaminiai tarptautinėse maisto parodose ne kartą buvo pastebėti ir pripažinti kaip rinkos inovacijos. Nemąstyk iki lubų, mąstyk iki dangaus – bendrovės savininko vizitinė kortelė ir nerašyta visų UAB „Mantinga“ darbuotojų taisyklė. Klientams norime ne tik sukurti, pasiūlyti produktus, bet ir pasidalinti idėjomis.“
Laužyti stereotipus
Idėjų, įmantraus gaminių pateikimo, receptų, interpretacijų ir improvizacijos šiame renginyje netrūko. UAB „Mantinga“ istorija byloja, kad ji nuo pat pradžių buvo stereotipų ir tradicinės duonininkystės laužytoja. Kai 1998-aisiais įmonė pradėjo savo veiklą, šaldyti produktai Lietuvoje atrodė visiška naujovė. Manyta, kad šviežias produktas yra tik tas, kurio tešla sumaišoma čia ir dabar bei iš karto iškepama. Daugelis sunkiai įsivaizdavo, jog šaldytas produktas gali būti šviežias. Bendrovės savininkas Klemencas Agentas yra prasitaręs, kad vos pradėjus veiklą, teko išgirsti iš pašaipių replikų, tokių kaip: „Jis ruošiasi pardavinėti duonos akmenis ir tikisi, kad tai bus sėkmingas verslas?“
Ištikimi šefo pagalbininkai
Šiandien bendrovė sėkmingai vysto verslą ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Įmonė, įsikūrusi Marijampolje, produktus eksportuoja į 35 pasaulio šalis ir taip prisideda prie Lietuvos vardo garsinimo tarptautiniu mastu. Vadinasi, „Mantinga“ – ne tik Lietuvos Sous Chef, bet viso pasaulio šefų pagalbininkas. „Jais mes esame ne tik kurdami inovatyvius produktus, kurie padeda sutaupyti laiką ir palengvina gaminimo procesą. Mes pagalbininkais tampame ir pateikdami idėjas“, – kalbėjo „Mantinga“ naujų produktų vystymo vadovė Ramunė Puzinienė.
Genialumas slypi paprastume
Vienas iš tokių itin paprastų ir kasdienių produktų – duona. Nors ne vienam duona gali atrodyti kaip atgyvenęs ir niekam neįdomus gaminys, tačiau renginys buvo pradėtas būtent
DOMIPAN duonų interpretacijomis. Itališkus makaronus pristatinėjo ir mintimis į saulėtąja Italiją nukėlė „Surgital“ virtuvės šefas. 2018-ųjų kulinarines tendencijas ir naujus receptus pristatė tikras maisto magas Alfas Ivanauskas. Renginį užbaigė socialinių tinklų guru Arijus Žakas, kuris dalijosi patarimais, kaip gauti realios naudos virtualioje realybėje.
Jūs ir mes – stebuklų kūrėjai
Baigdamas renginį įmonės savininkas Klemencas Agentas kalbėjo: „Įmonės viduje save dažnai vadiname šeima. „Mantinga“ šeima. Tačiau mūsų šeima ne tik darbuotojai, mūsų šeima ir jūs – kiekvienas klientas ir partneris, todėl gimtadienį turime švęsti kartu. Ačiū, kad šią mums svarbią dieną buvote kartu, nes jūs ir mes – pasakų ir stebuklų kūrėjai. Mūsų technologai sukuria gaminius, o jūs, virtuvės šefai, mprovizacijų ir nesibaigiančių interpretacijų dėka gaminiai įgauna naujas formas, skonius ir virsta meno kūriniais.“