Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt
Daugiau nei 50 proc. apklaustųjų nurodo, kad į parduotuvę užsuka tik kas savaitę ir vieno apsipirkimo metu išleidžia nuo 11 iki 30 eurų. Tik 6 procentai respondentų atsakė pirmojo būtinumo prekėms vieno apsipirkimo metu išleidžiantys daugiau nei 50 eurų. Tai parodė bendrovės „Lidl Lietuva“ užsakymu atliktas šalies gyventojų apsipirkimo įpročių tyrimas.
Anot bendrovės Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento vadovės Agnės Gaižauskienės, tyrimas patvirtino, kad geras kainos ir kokybės santykis yra vienas svarbiausių dalykų apsiperkant. „Jį labiau už kitus apsipirkimo aspektus vertina didžioji dauguma pirkėjų - 81 proc., nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos, pajamų bei amžiaus“, - sakė A. Gaižauskienė.
Tyrimas taip pat rodo, kad mūsų šalies gyventojų apsipirkimo elgsena ganėtinai konservatyvi - tik kas dešimtas respondentas nurodė mėgstantis eksperimentuoti ir ragauti naujus produktus. 45 proc. respondentų sakė turintys mėgstamų prekių ir jas nuolat perkantys, dar 45 proc. pirkti skatina nuolaidos.
Eksperimentuoti dažniau mėgsta jaunesnio amžiaus, aukštesnio išsimokslinimo, didesnių pajamų atstovai, didmiesčių gyventojai, iš viso - 10 proc. apklaustųjų, dalyvavusių šiemet liepą atliktoje apklausoje. Beje, jie į pirkinių krepšelį pirmiausia dedasi vaisių, daržovių, žuvies, o vyresnio amžiaus respondentai kasdienio prekių krepšelio neįsivaizduoja be duonos ir pieno produktų.
Anot A. Gaižauskienės, bent kartą per savaitę ir dažniau „Lidl“ parduotuvėse apsilanko daugiau nei pusė apklaustųjų - beveik 70 proc. Dažniausiai tai yra 26-55 metų didmiesčių gyventojai.
ELTA