Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Unsplash.com nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
Tyrimo duomenimis, dar 59 proc. apklausoje dalyvavusių respondentų įvardijo, kad apsipirkimą internetu lemia galimybė palyginti prekės kainą tarp skirtingų el. parduotuvių. Tuo metu trečioje vietoje liko platus prekių asortimentas, kurį nurodė 31 proc. respondentų, taip pat 23 proc. apklaustųjų reikšmingu faktoriumi laiko didesnę tikimybę išvengti spontaniškų ir neplanuotų pirkinių nei apsiperkant fizinėje parduotuvėje.
Anot „Citadele“ banko Baltijos šalių lėšų valdymo ir prekybos finansavimo tarnybos vadovo Romo Čereškos, kad besirenkantiems pirkimą internetu tampa lengviau kontroliuoti išlaidas ir laikytis iš anksto sudaryto apsipirkimo plano.
„Nors pandemijos metu apsipirkimas el. parduotuvėse sparčiai išpopuliarėjo, pirkėjų poreikiai auga ir dabar. Jei prieš trejus metus pagrindinis el. parduotuvių uždavinys buvo užtikrinti prekių prieinamumą nuotoliniu būdu, dabar šios parduotuvės turi veikti taip, kad pirkėjų apsipirkimo patirtis ir siūloma aptarnavimo kokybė niekuo nenusileistų apsipirkimui fizinėse parduotuvėse“, – teigė R. Čereška.
Tuo metu tarp jaunesnių (18–29 m.) amžiaus asmenų (10 proc.) viena iš priežasčių, lemiančių fizinių parduotuvių iškeitimą į elektronines, yra galimybė apsipirkti vienumoje, išvengiant kontakto su kitais žmonėmis ir stovėjimo ilgose eilėse. Dar 3 proc. apklaustųjų reikšmingu pranašumu, perkant internetu, nurodė galimybę už pirkinį atsiskaityti, mokant išsimokėtinai. Tik 6 proc. apklaustųjų nurodė, kad internetu neapsiperka visai. Dauguma jų – 60–74 metų respondentai.
„Citadele“ mokėjimų internetu partnerio „Klix“ užsakymu reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą atliko tyrimų agentūra „Norstat“ . Šių metų birželį internetu buvo apklausta ne mažiau nei 1 000 gyventojų nuo 18 iki 74 metų.