Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Panevėžio miesto savivaldybės / G. Kartano nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Panevėžio miesto savivaldybės taryba ketvirtadienį nusprendė teikti paraiškas gauti Europos Sąjungos (ES) finansavimą Klaipėdos-Vakarinės, Klaipėdos-Nemuno bei J. Basanavičiaus-Beržų gatvių sankryžų rekonstrukcijai.
„Visos trys sankryžos yra vienos judriausių mieste, jose jau keleri metai iš eilės formuojasi taip vadinamos „juodosios dėmės“ – fiksuojami įskaitiniai eismo įvykiai, kuriuose nukenčia žmonės“, – pranešime cituojamas Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.
Pasak jo, žiedinės sankryžos yra viena efektyviausių priemonių, sprendžiant saugaus eismo problemas, todėl minėtas sprendimas priimtas atsižvelgus į ekspertų siūlymą.
Šiuo metu rengiami sankryžų rekonstrukcijų techniniai projektai. Kiek kainuos sankryžų rekonstrukcijos darbai, paaiškės parengus techninius projektus bei įvykdžius projektų veikloms įgyvendinti reikalingus viešuosius pirkimus.
Trijų sankryžų rekonstrukcijų projektams iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų būtų skirta 85 proc., likusi dalis – 15 proc. – sudarytų savivaldybės biudžeto lėšos.
Panevėžyje taip pat planuojama plėsti dviračių ir pėsčiųjų takų tinklą, iniciatyva irgi bus finansuojama minėtos programos bei biudžeto lėšomis.
Savivaldybė rengs pėsčiųjų ir dviračių takų, besidriekiančių Ramygalos, Pušaloto, Smėlynės, Klaipėdos bei Vakarinės gatvėmis modernizavimo projektus.
Numatoma atnaujinti arba įrengti naujus pėsčiųjų ir dviračių takus, modernizuoti apšvietimo sistemą, įrengti mažosios architektūros elementus, poilsio aikšteles.
Kaip nurodo savivaldybė, Panevėžyje esančių dviračių takų tinklą sudaro aštuonios trasos, kurių bendras ilgis – 107 kilometrai. Didžioji dalis dviračių takų yra integruoti į pėsčiųjų takus.