Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt
Kaunas šiuos mokslo metus pasitiko su 31-oje mokykloje įrengtomis išmaniosiomis klasėmis, kuriose pamokos vyksta naudojant unikalią lietuvių sukurtą elektroninę mokymosi sistemą. Specialistų teigimu, Kaunas dabar pirmauja šalyje pagal inovatyvių sprendimų mokyklose diegimo mastą. Išmaniųjų klasių padaugėjo tris kartus.
„Dar pernai drįsome sakyti, kad Kaunas tampa išmaniųjų klasių miestu, tačiau šiemet tokiam apibūdinimui argumentų turime keleriopai daugiau. Iš visų miesto mokyklų pusė jau gali savo auklėtiniams pasiūlyti įdomesnes pamokas ir patrauklesnius, interaktyvius mokymosi būdus. Džiaugiamės partnerių iniciatyva plėtojant išmaniųjų klasių idėją ir pažadame, jog tai - dar ne pabaiga. Technologijų amžiuje negalime atsilikti nuo vyraujančių tendencijų, o ypač tai svarbu, kai kalbame apie augančią ateities kartą - mūsų vaikus“, - sakė Kauno miesto mero pavaduotoja dr. Rasa Šnapštienė.
Pernai rugsėjį, anot Kauno savivaldybės pranešimo, miesto mokyklose veikė 11 išmaniųjų integruotų klasių. Šiemet jų gretos pagausėjo dar dvidešimčia. Kol kas kiekvienoje mokykloje veikia po vieną tokią klasę. Jose pamokas lanko 5-6 klasių moksleiviai. Projektą „Šiuolaikinė mokymo(si) aplinka“ parengė ir bendromis pajėgomis įgyvendina bendrovės „TAMO grupė“, „Telia“, BMK, HP ir „Microsoft Lietuva“.
„Telia“ technologijų vadovas Andrius Šemeškevičius įsitikinęs, kad šiuolaikiškos interaktyvios pamokos yra vienas esminių faktorių siekiant aukštesnių mokymosi rezultatų, o Kauno pavyzdžiu turėtų sekti ir kiti.
„Spartus Kauno miesto mokyklų perėjimas prie išmaniųjų klasių yra sektinas pavyzdys. Technologijos vaikams ir paaugliams - natūrali aplinka, jie jas supranta ir noriai įsisavina. Išmaniosios klasės suteikia galimybę semtis žinių jiems suprantamais ir priimtinais būdais. Be to, tai mokymosi procesui suteikia žaismingumo, dėl to mokiniams lengviau įsisavinti informaciją“, - teigė A. Šemeškevičius.
Valstybinis patentų biuras unikaliu išradimu oficialiai pripažino Lietuvoje sukurtą diferencijuoto mokymosi sistemą (EMA), nustatančią mokinių pasiekimų lygį ir pagal tai jiems pateikiančią individualiai pritaikytas užduotis. Anot specialistų, toks mokymosi būdas padeda mokiniams išlikti motyvuotais ir efektyviau gerinti savo pasiekimus.