Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Lietuvos oro uostų (LTOU) nuotr.
EtapliusŠaltinis: BNS
Testuotojai sausio 11 dieną pirmieji išbandys terminalą ir jo technologijas, įvertins patogumą ir pateiks savo vertinimus, antradienį pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU).
Anot LTOU operacijų vadovo Valdo Stropaus, masinis testavimas yra vienas svarbiausių etapų prieš oficialų terminalo atidarymą vasario 4 dieną.
„Siekiame, kad nuo pirmosios darbo dienos technologijos jame veiktų suderintai, užtikrindamos keleiviams geriausią patirtį. Po daugybės vidinių derinimų ir mažesnės apimties testavimų pirmą kartą vykdysime ir vadinamąjį masinį testavimą“, – pranešime sakė V. Stropus.
Jo teigimu, per tris valandas truksiantį testavimą bus imituojama įprasta oro uosto veikla – keleivių išvykimas iš naujojo terminalo, atliekant visus skrydžio registracijos, bagažo ir saugumo patikros žingsnius.
Pasak LTOU Technologijų vystymo skyriaus vadovo Giedriaus Paulikaičio, masinis testavimas atskleis, kaip sąveikauja įvairios terminalo sistemos, kaip pasiruošę oro uosto darbuotojai.
„Per šį procesą paaiškės, ar technologijos veikia taip, kaip tikimės, kai į kelis skrydžius vienu metu atvyksta ir registruojasi šimtai keleivių“, – teigė G. Paulikaitis.
Naująjį išvykimo terminalą per daugiau nei pusantrų metų už maždaug 50 mln. eurų pastatė „Eikos statyba“. Be to, įrangai ir technologijoms bus skirta dar apie 20 mln. eurų, ji bus sumontuota iki kitų metų vasario, kai terminalas bus atidarytas keleiviams.
Planuojama, kad naujasis 14,4 tūkst. kv. metrų ploto terminalas leis dukart padidinti keleivių aptarnavimo ir pralaidumo pajėgumus – nuo 1,2 tūkst. iki 2,4 tūkst. keleivių per valandą.
Lietuvos oro uostų (LTOU) nuotr.