Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Dainiaus Labučio nuotr.
Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt
Per 2019 metus „Telia Lietuvoje“ dirbančių žmonių skaičius sumažės 285 etatais, tuo metu „Telia Global Services Lithuania“ paslaugų centro komandą iki šių metų pabaigos planuojama padidinti iki 500 darbuotojų, praneša bendrovė.
Pasak bendrovės, siekiant dirbti efektyviau ir sukurti lankstesnę paslaugų struktūrą, „Telia“ planuoja veiklos rokiruotę - mažina darbuotojų skaičių „Telia Lietuvoje“ ir didina naujų darbo vietų skaičių Vilniuje veikiančiame „Telia Global Services Lithuania“ paslaugų centre. Pokyčiai, anot bendrovės, taip pat sustiprins „Telia“ jau pradėtą procesų skaitmeninimo programą ir kai kurių funkcijų perdavimą trečiosioms šalims.
„Žmonės iš mūsų nori kokybiškų paslaugų, patogaus aptarnavimo ir geros kainos. Todėl, kaip didžiausia Lietuvos telekomunikacijų bendrovė, privalome būti ne tik technologijų, bet ir verslo valdymo lyderiai - tiek rinkoje, tiek „Telia Company“ grupėje. Artimiausiu metu planuojame skirti didelį dėmesį ir investicijas gerinant klientų aptarnavimo sistemas ir skaitmeninant vidinius procesus. Dėl to, iš esmės peržiūrime darbuotojų atsakomybes ir jų vykdomas darbo užduotis. Tai yra būtina siekiant sukurti lankstesnę, paprastesnę ir sklandžiau veikiančią įmonės struktūrą, kuri visos „Telia“ grupės mastu įgis didesnę reikšmę ir svorį“, - pranešime sako „Telia Lietuva“ vadovas Danas Strombergas.
Be to, pasak D. Strombergo, gerą pagrindą paprastinti vidinę „Telia Lietuva“ struktūrą ir veikti efektyviau su mažesniu darbuotojų skaičiumi paklojo keliasdešimties milijonų eurų vertės investicijos į verslo transformaciją ir skaitmeninimą, skirtos po bendrovių „Teo“ ir „Omnitel“ apjungimo.
Įgyvendinant struktūrinius pokyčius daliai „Telia Lietuva“ darbuotojų pirmiausia bus siūlomos vidinės karjeros galimybės, pavyzdžiui, darbo pozicijos Vilniuje veikiančiame ir sparčiai besiplečiančiame paslaugų centre. Jeigu bus poreikis, bendrovė darbuotojams padės persikvalifikuoti - tam bus rengiamos vidinės karjeros dienos, pasitelkiamos jau vykdomos programos, pavyzdžiui, „Telia“ IT akademija“.
„Telekomunikacijų sektorius IT specialistams siūlo ypač plataus pobūdžio projektus ir naujausias technologijas. Dėl to sėkmingai įdarbiname ne tik talentus iš išorės, bet naudojamės esamų darbuotojų kompetencijomis. O tai yra viena iš esminių priežasčių, kuri padeda į Lietuvą pritraukti dar daugiau funkcijų iš „Telia“ grupės įmonių“, - sako „Telia Global Services Lithuania“ vadovas Marius Ivanauskas.
Tais atvejais, kai darbuotojams pagal jų turimas kompetencijas vidinių karjeros galimybių neatsiras arba siūlomos naujos pozicijos jų netenkins, jų darbo sutartys bus nutraukiamos. Planuojama, kad 2019 m. keliais etapais darbo sutartys gali būti nutrauktos su 285 darbuotojais, tai sudarytų iki 12 proc. „Telia Lietuva“ komandos.
Bendrovės teigimu, darbuotojai, su kuriais bus nutraukiamos darbo sutartys, gaus ne tik visas Lietuvos įstatymų nustatytas išmokas, bet ir, atsižvelgiant į jų veiklos įvertinimą, papildomus priedus. Siekiant palengvinti jų integraciją darbo rinkoje, pagal poreikį bus siūlomos įvairios konsultacijos.
ELTA