PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Gatvė2020 m. Kovo 23 d. 08:29

„Panevėžio keliai“ negali grįžti į Liepkalnio sankryžos konkursą

Panevėžys

www.freepik.com nuotr.

Reporteris AustėjaŠaltinis: Etaplius.lt


122261

Kelių tiesimo bendrovei „Panevėžio keliai“ vėl nepavyko užginčyti sprendimų 31 mln. eurų vertės Vilniaus Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos konkurse.

Lietuvos apeliacinis teismas ketvirtadienį atmetė dar vieną įmonės skundą ir nutarė, jog ji nebegali grįžti į konkursą.

„Šiuo atveju „Panevėžio keliai“ nebegali pagrįstai tikėtis nei pirkimo sutarties, nei finansinio atlygio. „Fegdos“ bei „Tilstos“ grupės pašalinimas iš pirkimo nesudarytų prielaidų skelbti naujo pirkimo, o procedūros būtų grąžinamos į pasiūlymų vertinimo stadiją“, - rašoma teismo nutartyje.

Teismas paliko galioti Vilniaus apygardos teismo sausį priimtą nutartį, kuria „Panevėžio kelių“ pretenzijos atmestos.

Teisme „Panevėžio keliai“ siekė, kad būtų panaikintas savivaldybės sprendimas sudaryti tiekėjų eilę, jos ir bendrovės „Fegda“ sudaryta rangos sutartis, o konkurso dalyviai grąžinti į pasiūlymų vertinimo stadiją.

Anot „Panevėžio kelių“, konkursą laimėjusi „Fegda“ pasiūlyme pateikė melagingą informaciją apie statybos vadovo patirtį.

2019 metų rugpjūčio pabaigoje sostinės savivaldybė pranešė ketinanti pasirašyti 31 mln. eurų vertės sutartį su bendrovėmis „Fegda“ ir „Tilsta“, laimėjusiomis Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos konkursą. Rugsėjo pabaigoje teismas atmetė pirmąjį „Panevėžio kelių“ prašymą stabdyti pirkimo procedūras, o sutartį su rangovėmis savivaldybė pasirašė lapkričio pradžioje.

Konkurse „Panevėžio kelių“ pasiūlymą perkančioji organizacija atmetė, nes jis neatitiko reikalavimų. Bendrovė BNS informavo, jog darbus konkurse siūlė atlikti už 30,77 mln. eurų per 16 mėnesių.

Sankryžos rekonstrukcija pradėta 2019 metų rudenį, o projektą planuojama įgyvendinti per 2020 metus.

BNS