Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
ELTA nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
„Asociacija, kurios nariai yra juridiniai asmenys, nėra tinkama fizinių asmenų atstovė, todėl ieškinį atsisakoma priimti kaip pareikštą neįgalioto vesti bylą asmens“, – teigiama Vilniaus apygardos teismo ketvirtadienį paskelbtoje nutartyje.
Vartotojų aljansas 200 nukentėjusių klientų vardu į teismą kreipėsi praėjusią savaitę, po to, kai su „CityBee“ dėl žalos atlyginimo nepavyko susitarti geranoriškai. Bendras prašomos atlyginti neturtinės žalos dydis siekia 59,4 tūkst. eurų.
Dar 19 klientų reikalavo atlyginti turtinę žalą nuo vieno cento iki kelių dešimčių eurų.
Aljansas iš pradžių bendrovei pateikė kolektyvinę pretenziją, kuria iš „CityBee“ reikalauta kompensaciją sumokėti iki spalio pabaigos, tačiau bendrovės atstovai teigė, kad ji neturi pagrindo tenkinti klientų reikalavimų.
2021 metų vasarį pranešta, kad nusikaltėliai viename iš kibernetinių įsilaužėlių pamėgtų forumų paskelbė apie 110 tūkst. „CityBee“ klientų duomenis – vardus, telefono numerius, e. pašto adresus, asmens kodus, gyvenamosios vietos adresus, vairuotojų pažymėjimo numerius bei užkoduotus slaptažodžius.
Nacionalinis kibernetinio saugumo centras atlikęs tyrimą konstatavo, kad duomenys galėjo būti paviešinti dėl netinkamo debesijos paslaugų administravimo.
BNS kalbinti teisės ekspertai tuomet teigė, kad ieškinys galėtų būti tenkinamas tik įrodžius, kad „CityBee“ su klientų asmeniniais duomenimis elgėsi neapdariai.
„CityBee“ veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje. Bendrovės valdomą automobilių parką sudaro daugiau nei 2 tūkst. transporto priemonių, įmonė turi daugiau kaip 750 tūkst. registruotų klientų bazę.