PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2025 m. Vasario 10 d. 16:28

Teisingos sąskaitos jau pasiekė arba greitu metu pasieks suklaidintus „Igničio“ vartotojus

Lietuva

„Ignitis“ / Alfa.lt nuotr.

EtapliusŠaltinis: ELTA.LT


343853

Teisingos sąskaitos jau pasiekė arba artimiausiu metu pasieks savaitgalį dėl techninės klaidos didesnes sąskaitas gavusius „Igničio“ vartotojus.

„Klaidą pastebėjome operatyviai, neteisingos sąskaitos anuliuotos, suformuotos teisingos ir jau išsiųstos klientams. Sistema yra automatizuota, kaskart paėmus duomenis, yra vykdomas patikrinimas ir būtent patikrinimo metu per kelias valandas klaida pastebėta, procesas sustabdytas ir operatyviai ištaisytas“, – apie klaidą LRT pasakojo bendrovės atstovė Laura Beganskienė.

„Klientams, kurie gavo neteisingą sąskaitą, nieko dėl to daryti nereikia, teisingą sąskaitą jie jau gavo arba gaus ne vėliau kaip iki vasario 11 d.“ – pridūrė ji.

Anot L. Beganskienės, papildomai klientams nieko daryti nereikia. Tokiu atveju, jei klaidingas sąskaitas vartotojai jau spėjo apmokėti, pažymi atstovė, jie galės pasirinkti vieną iš dviejų galimybių – permoka gali būti užskaityta kito mėnesio sąskaitoms padengti arba grąžinta.

ELTA primena, kad savaitgalį apie 200 tūkst. bendrovės klientų dėl techninės klaidos gavo dvigubas sąskaitas. Apie tai „Ignitis“ šeštadienį pranešė feisbuko paskyroje.

#IGNITIS#BEGANSKIENĖ#SĄSKAITOS#KLIENTAI