Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
„Swedbank“ / Marius Morkevičius/ELTA
Raminta MajauskaitėŠaltinis: ELTA
„Didžiajai daliai klientų šiuo metu banko paslaugos prieinamos pilna apimtimi. Visgi, dalis klientų, atlikdami pavedimus, gali susidurti su trumpalaikiais sutrikimais“, – penktadienio vakarą perduotame komentare nurodė G. Verčinskas.
„Jei pavedimas nepavyksta, klientams rekomenduojame pavedimą atlikti kiek vėliau. Atsiprašome dėl galimų laikinų nepatogumų“, – pridūrė jis.
Apie tai, kad sutriko „Swedbank“ elektroninės bankininkystės veikla penktadienio rytą pranešė „Delfi“. Tuo metu „Swedbank“ atstovas G. Verčinskas naujienų portalui nurodė, jog dedamos pastangos, kad įprasta elektroninės bankininkystės veikla būtų atstatyta kuo greičiau.