Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė / Dainius Labutis/ELTA
Karolina AmbrazaitytėŠaltinis: BNS.LT
Anot jos, šiuo metu Užimtumo tarnyboje mokytojo darbo ieško 1,2 tūkst. žmonių, tačiau mokyklose trūksta apie 650 pedagogų.
„Mokykla ir mokyklos vadovas patys atsirenka ir užtat tie skaičiai čia prasilenkia. Atrodo pasiūla gal ir yra, bet nebūtinai tenkina mokyklų vadovus“, – antradienį spaudos konferencijoje sakė R. Morkūnaitė-Mikulėnienė.
Taip pat ministrė atkreipė dėmesį, jog ne visose mokyklose trūksta pilno etato mokytojo, kai kuriose įstaigose – tik dalies.
Jos teigimu mokytojų trūkumas – pasaulinė problema, kuri Lietuvoje nėra ignoruojama, aktyviai stengiamasi pritraukti kuo daugiau studentų į pedagogikos studijas, siūlomos stipendijos iki 600 eurų bei lengvesnis persikvalifikavimas.
„Neignoruojam problemos, nors tai yra pasaulinė problema. Esamais instrumentais bandom motyvuoti mokytojus ateiti į mokyklą“, – kalbėjo ministrė.
R. Morkūnaitė-Mikulėnienė pridūrė, jog galimas ir nuotolinis mokytojų darbas, tačiau tai – ne pats geriausias variantas.
„Nuotolinis darbas – nėra siekiamybė, bet tai vyksta, per pandemiją esame to išmokę, teisinė bazė yra pakankamai lanksti, kad galėtume įdarbinti mokytojus, kurie galėtų vesti pamokas ir nuotoliu“, – sakė švietimo ministrė.