Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Gintautas Jakštas. BNS Fotobanko nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
„Kretingos rajonas yra viena iš pavyzdinių savivaldybių, kaip pasitelkiant „Tūkstantmečio mokyklų“ programą sumaniai taikomos inovacijos: į rajono mokyklų tinklą žiūrima per sinergijos perspektyvą, taikomi pažangūs vadybos ir ugdymo metodai, rūpinamasi darnia STEAM, įtraukiojo, kultūrinio ugdymo plėtra“, – sako G. Jakštas.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programoje dalyvauja šešios Kretingos rajono mokyklos, pranešime nurodo Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
Pranešime taip pat pabrėžiama, kad savivaldybė yra numačiusi didelę visų keturių „Tūkstantmečio mokyklų“ programos sričių – lyderystės, įtraukiojo, kultūrinio, STEAM ugdymo – veiklų įvairovę.
Trijose savivaldybės mokyklose veikia visos dienos mokykla, rengiantis įtraukiajam ugdymui išbandomi nauji mokymosi metodai, testuojamos ir aptariamos praktikos, mokytojai mokosi stažuočių ir mokymų forma bei bendradarbiaudami.
Anot pranešimo, numatyta išskirtinė, darni STEAM srities plėtra visos savivaldybės lygmeniu, mokyklos yra išsigryninusios ugdymo kryptis: J. Pabrėžos universitetinė gimnazija pasirinko gamtos mokslų sritį, S. Daukanto progimnazija – medijų kryptį, integraciją su menais, Marijono Daujoto progimnazija – informatikos, problemų sprendimo sritis. Mokyklos bendradarbiauja tarpusavyje.
Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos inicijuota „Tūkstantmečio mokyklų“ programa siekiama sumažinti mokinių pasiekimų ir ugdymo kokybės skirtumus tarp skirtingų mokyklų savivaldybėse ir skirtingų savivaldybių.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programai įgyvendinti planuojama skirti 210 mln. eurų iki 2026-ųjų vidurio numatoma skirti paramą 150-čiai savivaldybių pasirinktų ir nustatytus kriterijus atitinkančių mokyklų Už šiuos pinigus bus galima gerinti mokymo aplinką, pirkti įrangą, priemones, sukurti naują ar atnaujinti infrastruktūrą, ugdyti mokyklų vadovų, pedagogų kompetencijas.