Aktualu![]() | Gyvenimas![]() | Pramogos![]() | + Projektai![]() | Specialiosios rubrikos![]() |
|
|
Vilnius![]() | Kaunas![]() | Klaipėda![]() | Šiauliai![]() | Panevėžys![]() | Marijampolė![]() | Telšiai![]() | Alytus![]() | Tauragė![]() | Utena![]() |
Druskininkų savivaldybės nuotr.
EtapliusŠaltinis: Druskininkų savivaldybė
„Šis projektas padėjo sustiprėti visai mūsų švietimo bendruomenei. Turėjome labai intensyvų etapą – per palyginti trumpą laiką organizuoti mokyklų remontų, įrangos įsigijimo, mokymų ir renginių organizavimo darbus. Buvo visko – daug džiaugsmo tuo, ką pavyko sukurti, tuo pačiu ir iššūkių, nuovargio, nesėkmių, iš kurių pasimokėme, bet svarbiausia – daug augimo. Atsiskleidė, stiprėjo ir augo mokytojai, keitėsi ir mokyklų aplinka, šiuos pokyčius palankiai priėmė mokiniai. Rezultatai džiugina: įrengtos modernios laboratorijos, atnaujintos bibliotekos, aktų salės, valgyklos, mokytojų kambariai, įsigytos šiuolaikinės ugdymo priemonės, įgyvendinta daug integruotų projektų, mokytojai dalyvavo mokymuose, stažuotėse. Projekto metu ypač suaktyvėjo pamokos įvairiose laboratorijose, kitose edukacinėse erdvėse, atsirado nemažai bendrų iniciatyvų tarp skirtingų mokyklų. Esu labai dėkinga mokyklų vadovams ir mokytojams, kurie ieško būdų, kaip ugdymo procesą padaryti įtraukiantį, atsižvelgia į skirtingus mokinių poreikius. Suprantu, kad projektų įgyvendinimas mokyklose sukelia nemažai iššūkių, bet tai yra galimybė realizuoti norimas idėjas, gaunant joms finansavimą“, – sakė vicemerė D. Brown.
Renginio dalyviai aktyviai dalijosi patirtimi įgyvendinant TŪM programą, aptarė pasiektus rezultatus, reflektavo nuveiktus darbus ir ateities planus, kūrybinėse veiklose simboliškai įprasmino bendrą nueitą kelią. Baigiamajame renginyje jie gilino žinias bei diskutavo apie šiuolaikinio ugdymo kryptis, vertybes ir bendradarbiavimo galimybes.
Dr. Aurimas Marijus Juozaitis savo pranešimuose kvietė permąstyti tinklaveikos prasmę, aptarė jos poveikį ugdymo kokybei bei diskutavo apie darbų tęstinumą, atsakomybes ir asmeninius įsipareigojimus šiuolaikiško ugdymo proceso plėtrai savivaldybėje.
Nors „Tūkstantmečio mokyklų“ programa baigiasi, pradėti darbai tęsis. Kaip renginio metu akcentavo vicemerė D. Brown – artimiausiu metu bus siekiama įtvirtinti pasiteisinusias praktikas ir dar labiau stiprinti mokytojų bendradarbiavimą bei patirties dalijimąsi. Tinklaveika išliks vienu iš prioritetinių veiklos modelių – planuojama nuosekliai organizuoti bendras metodines dienas, laboratorines bei projektines veiklas.
Bus siekiama, kad ugdymas mokyklose būtų įvairiapusis, kūrybiškas ir grindžiamas praktine patirtimi, o pamokos – integruotos, prasmingos ir aktualios mokiniui.
„Mums svarbu, kad tai nebūtų vienkartinis projektas – norime, kad TŪM taptų ilgalaike Druskininkų švietimo strategijos kryptimi. Jau dabar matome pirmuosius pokyčių rezultatus – augantį bendradarbiavimą tarp mokyklų, glaudesnius bendruomeninius ryšius, didesnį mokinių įsitraukimą ir pasididžiavimą savo mokykla. Tikiu, kad šis augimas tęsis“, – sako Švietimo skyriaus vedėja Jurgita Naruckienė.